Каталог курсів
Колесниченко Ю.Л. 2020 Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Шкільний курс
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
Лекцій (1)
Завдань (0)
А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології"
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Шкільний курс
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
Лекцій (3)
Завдань (0)
Модуль ІКТ (старший викладач Хоменко Л.В.) «Інформаційно-комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості»
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Шкільний курс
«Істинна комп’ютерна грамотність означає не тільки уміння використовувати комп’ютер та комп’ютерні ідеї, але й знання, коли це треба робити» (Сеймур Пайперт, автор ідеї «комп’ютерних навчальних середовищ»)
Лекцій (3)
Завдань (0)
Фаховий модуль Частина 1
Ятвецька Лариса Іванівна
Ятвецька Лариса Іванівна
Шкільний курс
Викладач - Ятвецька Л.І.
Лекцій (1)
Завдань (0)
Фаховий модуль 1. Компетентнісний аспект процесу розв'язування фізичних задач. Ситуативні вправи як засіб реалізації наскрізних змістовних ліній
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Шкільний курс
Викладач - Ятвецька Л.І.
Лекцій (1)
Завдань (0)
ІКТ-модуль. 2020 "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні фізики
Ятвецький Володимир Мойсейович
Ятвецький Володимир Мойсейович
Шкільний курс
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі «Природознавство» при вивченні фізики. Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;•державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:•аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;•використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі «Природознавство». Розвинути установки щодо саморозвитку та самоосвіти; трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності; забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової.
Лекцій (1)
Завдань (0)
ІКТ-модуль. 2020 "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні фізики
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Шкільний курс
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі «Природознавство» при вивченні фізики. Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;•державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:•аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;•використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі «Природознавство». Розвинути установки щодо саморозвитку та самоосвіти; трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності; забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової.
Лекцій (1)
Завдань (0)
Навчальні завдання хімічного змісту, сучасні підходи. Зільберман А.А. (для групи ХІМІКІВ )
Зільберман Алла Аркадіївна
Зільберман Алла Аркадіївна
Шкільний курс
Частин: 3
Частин: 3
Для вчителів хімії
Лекцій (3)
Завдань (6)
Навчальні завдання хімічного змісту, сучасні підходи. Зільберман А.А. (для ХІМІКІВ)
Зільберман Алла Аркадіївна
Зільберман Алла Аркадіївна
Шкільний курс
Лекція 1.
Лекцій (1)
Завдань (0)
А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Шкільний курс
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
Лекцій (3)
Завдань (0)
Іти на сторінку: