Каталог курсів
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Тенденції розвитку хімічної освіти в умовах оновлення змісту та структури навчання в загальноосвітніх закладах освіти.
Немерцалов Володимир Володимирович
Немерцалов Володимир Володимирович
Шкільний курс
Оновлення змісту шкільного курсу хімії. Вибір засобів забезпечення компетентнісного підходу щодо реалізації завдань хімічної освіти в загальноосвітній школі.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
МОДУЛЬ 2. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА (Старший викладач Колесниченко Ю.Л.)"Інклюзивне навчання організація, підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Шкільний курс
Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
2020 р. ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ»
Мітельман Ігор Михайлович
Мітельман Ігор Михайлович
Шкільний курс
«ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ», МІТЕЛЬМАН Ігор Михайлович - в.о. професора кафедри, засл. вчитель України, кандидат фізико-математичних наук, доцент
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Мітельман І.М. 2020 р. ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ»
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Шкільний курс
«ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ», МІТЕЛЬМАН Ігор Михайлович - в.о. професора кафедри, засл. вчитель України, кандидат фізико-математичних наук, доцент
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Колесниченко Юрїй Леонтійович
Колесниченко Юрїй Леонтійович
Шкільний курс
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
ФАХОВА ПІДГОТОВКА. ФАХОВИЙ БЛОК 2 (Старший викладач Хабаш В.Л.) "Компетентнісно орієнтовані навчальні завдання"
Хабаш Вероніка Леонідівна
Хабаш Вероніка Леонідівна
Шкільний курс
Ситуативні вправи та творчі завдання як засіб реалізації наскрізних змістовних ліній "Здоров'я і безпека".
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
ФАХОВА ПІДГОТОВКА. ФАХОВИЙ БЛОК 2 (Старший викладач Хабаш В.Л.) "Компетентнісно орієнтовані навчальні завдання"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Шкільний курс
Ситуативні вправи та творчі завдання як засіб реалізації наскрізних змістовних ліній "Здоров'я і безпека".
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Шкільний курс
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" 2020
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Шкільний курс
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
ФАХОВА ПІДГОТОВКА. Фаховий блок 1. (Старший викладач Немерцалов В.В.) "Тенденції розвитку хімічної освіти в умовах оновлення змісту та структури навчання в загальноосвітніх закладах освіти"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Шкільний курс
Оновлення змісту шкільного курсу хімії. Вибір засобів забезпечення компетентнісного підходу щодо реалізації завдань хімічної освіти в загальноосвітній школі.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Іти на сторінку: