Каталог курсов
Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні хімії
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
Школьный курс
Систематизовано знання щодо сучасних тенденцій розвитку інформаційного простору та технологій його використання в навчально-виховному процесі; ресурсного забезпечення розвитку освітнього середовища при вивченні хімії; можливостей ІКТ щодо реалізації діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів до організації вивчення хімії.
Лекций (3)
Заданий (1)
Сучасний урок як основа реалізації особистісного діяльнісного підходів до навчання хімії.
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
Школьный курс
Зміст передбачає формування професійних компетенцій для ефективної реалізації завдань хімічної освіти у сучасній школі. Відповідно, ставить завдання: систематизувати знання щодо: дидактики та методики сучасного уроку, специфіки уроків різних типів; психолого-педагогічних аспектів сучасного уроку; сутності діяльнісного підходу та шляхів його реалізації в умовах класно-урочної системи навчання. Формувати уміння: здійснювати аналіз уроку як психодидактичної системи і враховувати у власній професійній діяльності; здійснювати конструювання уроку та його аналіз на основі системного підходу; здійснювати вибір психолого-дидактичних засобів забезпечення ефективності уроку.
Лекций (3)
Заданий (1)
Особливості та принципи допрофільної підготовки та профільного вивчення хімії в загальноосвітньому навчальному закладі.
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
Школьный курс
Розглядається сутність та принципи профільного навчання; структура та нормативне забезпечення профільного навчання; особливості викладання хімії в профільній школі.
Лекций (3)
Заданий (1)
Світове господарство:основні закономірності розвитку. Глобалізація світових господарських процесів.
Холостенко Лариса Василівна
Холостенко Лариса Василівна
Школьный курс
Систематизація знань та формування уявлень вчителів про світове господарство, основні етапи та закономірності його розвитку, форми глобалізації, проблеми та наслідки світових глобалізаційних процесів.
Лекций (1)
Заданий (1)
Світове господарство:основні закономірності розвитку. Глобалізація світових господарських процесів. (Методист Холостенко Лариса Василівна)
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Систематизація знань та формування уявлень вчителів про світове господарство, основні етапи та закономірності його розвитку, форми глобалізації, проблеми та наслідки світових глобалізаційних процесів.
Лекций (1)
Заданий (1)
Геологічні питання в курсі шкільної географії
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
В даному циклі лекцій розглядаються деякі аспекти геологічного середовища як основної складової частини навколишнього середовища і зміни, які в ній відбуваються під впливом в тому числі і господарчої діяльності людини.
Лекций (1)
Заданий (1)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
Лекций (7)
Заданий (1)
Використання ІКТ технологій для індівідуалізаціі навчального процесу та розвитку компетентностей учнів в умовах сучасних викликів часу.
Глазунова Марина Анатоліївна
Глазунова Марина Анатоліївна
Школьный курс
Мета тематичного блоку: Формування професійних компетентностей вчителя для здійснення індівідуалізації роботи та розробки власної освітньої траекторії учня в умовах докоріних змін в глобальному освітньому просторі.Завдання тематичного блоку : Систематизувати знання щодо:o формування освітньої траекторії учня;o використання сучасних освітніх технологій технологий;o особливостей роботи із Web технологіями;o основних прийомів роботи з новими освітніми технологіями; Сформувати та розвинути вміння (навички):o вміти знаходити необхідні для роботи сайти;o працювати з класом та окремими учнями з використанням Web-класів та завдань;o визначати прийоми та методи роботи в Мережі;o визначати місто та мету використання Інтернет-технологій у структурі навчання.
Лекций (1)
Заданий (2)
ІКТ-модуль. (Ст.викладач Ятвецький В.М.)« Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетентностей особистості при вивченні російської мови та літератури».
Ятвецький Володимир Мойсейович
Ятвецький Володимир Мойсейович
Школьный курс
Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі “Мови і літератури”.Завдання модуля.Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;• державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу.Формувати уміння:• аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;• використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках російської мови та літератури;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі “Мови і літератури”. Розвинути установки щодо:• саморозвитку та самоосвіти;• трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності;• забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової .
Лекций (2)
Заданий (1)
Методичні та дидактичні аспекти формування ключових компетенцій засобами фахової діяльності (продовження)
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
Школьный курс
Частей: 2
Частей: 2
(продовження)
Лекций (2)
Заданий (1)
Перейти к странице: