Catalog of courses
Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні хімії
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
School Course
Систематизовано знання щодо сучасних тенденцій розвитку інформаційного простору та технологій його використання в навчально-виховному процесі; ресурсного забезпечення розвитку освітнього середовища при вивченні хімії; можливостей ІКТ щодо реалізації діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів до організації вивчення хімії.
Lections of (3)
Tasks of (1)
Сучасний урок як основа реалізації особистісного діяльнісного підходів до навчання хімії.
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
School Course
Зміст передбачає формування професійних компетенцій для ефективної реалізації завдань хімічної освіти у сучасній школі. Відповідно, ставить завдання: систематизувати знання щодо: дидактики та методики сучасного уроку, специфіки уроків різних типів; психолого-педагогічних аспектів сучасного уроку; сутності діяльнісного підходу та шляхів його реалізації в умовах класно-урочної системи навчання. Формувати уміння: здійснювати аналіз уроку як психодидактичної системи і враховувати у власній професійній діяльності; здійснювати конструювання уроку та його аналіз на основі системного підходу; здійснювати вибір психолого-дидактичних засобів забезпечення ефективності уроку.
Lections of (3)
Tasks of (1)
Особливості та принципи допрофільної підготовки та профільного вивчення хімії в загальноосвітньому навчальному закладі.
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
School Course
Розглядається сутність та принципи профільного навчання; структура та нормативне забезпечення профільного навчання; особливості викладання хімії в профільній школі.
Lections of (3)
Tasks of (1)
Світове господарство:основні закономірності розвитку. Глобалізація світових господарських процесів.
Холостенко Лариса Василівна
Холостенко Лариса Василівна
School Course
Систематизація знань та формування уявлень вчителів про світове господарство, основні етапи та закономірності його розвитку, форми глобалізації, проблеми та наслідки світових глобалізаційних процесів.
Lections of (1)
Tasks of (1)
Світове господарство:основні закономірності розвитку. Глобалізація світових господарських процесів. (Методист Холостенко Лариса Василівна)
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
School Course
Систематизація знань та формування уявлень вчителів про світове господарство, основні етапи та закономірності його розвитку, форми глобалізації, проблеми та наслідки світових глобалізаційних процесів.
Lections of (1)
Tasks of (1)
Геологічні питання в курсі шкільної географії
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
School Course
В даному циклі лекцій розглядаються деякі аспекти геологічного середовища як основної складової частини навколишнього середовища і зміни, які в ній відбуваються під впливом в тому числі і господарчої діяльності людини.
Lections of (1)
Tasks of (1)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
School Course
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
Lections of (7)
Tasks of (1)
Використання ІКТ технологій для індівідуалізаціі навчального процесу та розвитку компетентностей учнів в умовах сучасних викликів часу.
Глазунова Марина Анатоліївна
Глазунова Марина Анатоліївна
School Course
Мета тематичного блоку: Формування професійних компетентностей вчителя для здійснення індівідуалізації роботи та розробки власної освітньої траекторії учня в умовах докоріних змін в глобальному освітньому просторі.Завдання тематичного блоку : Систематизувати знання щодо:o формування освітньої траекторії учня;o використання сучасних освітніх технологій технологий;o особливостей роботи із Web технологіями;o основних прийомів роботи з новими освітніми технологіями; Сформувати та розвинути вміння (навички):o вміти знаходити необхідні для роботи сайти;o працювати з класом та окремими учнями з використанням Web-класів та завдань;o визначати прийоми та методи роботи в Мережі;o визначати місто та мету використання Інтернет-технологій у структурі навчання.
Lections of (1)
Tasks of (2)
ІКТ-модуль. (Ст.викладач Ятвецький В.М.)« Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетентностей особистості при вивченні російської мови та літератури».
Ятвецький Володимир Мойсейович
Ятвецький Володимир Мойсейович
School Course
Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі “Мови і літератури”.Завдання модуля.Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;• державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу.Формувати уміння:• аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;• використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках російської мови та літератури;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі “Мови і літератури”. Розвинути установки щодо:• саморозвитку та самоосвіти;• трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності;• забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової .
Lections of (2)
Tasks of (1)
Методичні та дидактичні аспекти формування ключових компетенцій засобами фахової діяльності (продовження)
Шапірова Наталя Прокопівна
Шапірова Наталя Прокопівна
School Course
Parts number: 2
Parts number: 2
(продовження)
Lections of (2)
Tasks of (1)