Каталог курсов
Сучасний урок інформатики
Гапонова Олена Юріївна
Гапонова Олена Юріївна
Школьный курс
Сучасний урок інформатики
Лекций (1)
Заданий (0)
Професійний модуль. 19.02.018 Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.
Лекций (2)
Заданий (1)
ІКТ-модуль. ІКТ-компетентність педагога як інструмент підвищення рівня його професійної компетентності - РОБОТА з ВІДЕО (Ст.викладач А.А.Зільберман)
Зільберман Алла Аркадіївна
Зільберман Алла Аркадіївна
Школьный курс
Частей: 4
Частей: 4
Впровадження ІКТ в процес викладання базових дисциплін в школі
Лекций (2)
Заданий (2)
Нормативно-правовий модуль.(Ст.викладач Фурсенко Л.І.) "Правове забезпечення освіти в Україні і технологія атестації педагогічних працівників".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Зміст основних законодавчих актів про освіту та їх значення в справі реформування системи освіти в Україні; технологія атестації педагогічних кадрів.
Лекций (1)
Заданий (1)
Нормативно-правовий модуль.(Ст.викладач Фурсенко Л.І.) "Правове забезпечення освіти в Україні і технологія атестації педагогічних працівників".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Зміст основних законодавчих актів про освіту та їх значення в справі реформування системи освіти в Україні; технологія атестації педагогічних кадрів.
Лекций (1)
Заданий (1)
Суспільно-гуманітарний модуль. "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення". Левчишен Д.І., старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ
Медвідь Анжеліка Анатоліївна
Медвідь Анжеліка Анатоліївна
Школьный курс
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.
Лекций (2)
Заданий (2)
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Медвідь Анжеліка Анатоліївна
Медвідь Анжеліка Анатоліївна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.
Лекций (2)
Заданий (1)
Курс для вчителів математики.
admin admin admin
admin admin admin
Школьный курс
Частей: 7
Частей: 7
Лекції, література та завдання для вчителів математики.
Лекций (14)
Заданий (9)
ІКТ-модуль. (Ст.викладач Ятвецький В.М.) "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні
Ятвецький Володимир Мойсейович
Ятвецький Володимир Мойсейович
Школьный курс
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі «Природознавство» при вивченні фізики. Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;•державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:•аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;•використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі «Природознавство». Розвинути установки щодо саморозвитку та самоосвіти; трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності; забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової.
Лекций (1)
Заданий (2)
Перейти к странице: