Каталог курсов
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.Завдання. Розширити та систематизувати знання щодо: o психологічних аспектів педагогічного спілкування;o проблеми ефективності педагогічного спілкування та взаємодії;o складових адаптації учнів до умов середньої школи;o впливу ефективного педагогічного спілкування на процес адаптації учнів при переході до середньої школи;o вікових психологічних особливостей підлітків для подальшого врахування їх в роботі педагогів з учнями;o психологічних аспектів підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Сформувати вміння (навички):o використовувати знання психологічних аспектів педагогічного спілкування з метою підвищення його ефективності;o визначати симптоми труднощів в адаптації до школи в учнів;o будувати педагогічну взаємодію з учнями з урахуванням їх вікових психологічних особливостей;o сприяти поліпшенню адаптації учнів до школи шляхом створення психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії вчителів та учнів;o використовувати певні психологічні прийоми для підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Розвинути установки до:o інноваційності;o аналізу та самоаналізу, рефлексії;o самовдосконалення.
Лекций (1)
Заданий (1)
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.Завдання. Розширити та систематизувати знання щодо: o психологічних аспектів педагогічного спілкування;o проблеми ефективності педагогічного спілкування та взаємодії;o складових адаптації учнів до умов середньої школи;o впливу ефективного педагогічного спілкування на процес адаптації учнів при переході до середньої школи;o вікових психологічних особливостей підлітків для подальшого врахування їх в роботі педагогів з учнями;o психологічних аспектів підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Сформувати вміння (навички):o використовувати знання психологічних аспектів педагогічного спілкування з метою підвищення його ефективності;o визначати симптоми труднощів в адаптації до школи в учнів;o будувати педагогічну взаємодію з учнями з урахуванням їх вікових психологічних особливостей;o сприяти поліпшенню адаптації учнів до школи шляхом створення психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії вчителів та учнів;o використовувати певні психологічні прийоми для підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Розвинути установки до:o інноваційності;o аналізу та самоаналізу, рефлексії;o самовдосконалення.
Лекций (1)
Заданий (1)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
Лекций (7)
Заданий (1)
Вимоги до сучасного уроку інформатики
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Форми організації навчальної діяльності учнів.Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.Застосування інтерактивних методик на урокахінформатики.
Лекций (1)
Заданий (1)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
Лекций (7)
Заданий (1)
(Викладач Левченко Ірина Ігорівна) Використання інформаційних та телекомунікаційних технологій при викладанні шкільної географії. Географічні інформаційні системи
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У цьому модулі ми визначимо роль та значення застосування інформаційно-комунікаційних технологій як новітнього напряму у процесі навчання географії в школі, розкрити особливості їх використання як найбільш ефективного і багатофункціонального засобу, що може забезпечити формування і вияв ключових компетентностей учнів – інформаційної, продуктивної творчої діяльності, комунікативної, самоосвіти та саморозвитку, соціальної, полікультурної.
Лекций (1)
Заданий (1)
ІКТ модуль для вчителів інформатики
Гапонова Олена Юріївна
Гапонова Олена Юріївна
Школьный курс
ІКТ модуль для вчителів інформатики 3_4_інформ_2018
Лекций (1)
Заданий (1)
Вимоги до сучасного уроку інформатики
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Форми організації навчальної діяльності учнів.Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.Застосування інтерактивних методик на урокахінформатики.
Лекций (1)
Заданий (1)
Суспільно-гуманітарний модуль для вчителів інформатики з 19.02.2018. (Ст.викладач Левчишен Д.І.) "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.
Лекций (1)
Заданий (1)
Вимоги до сучасного уроку інформатики
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Форми організації навчальної діяльності учнів.Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.Застосування інтерактивних методик на урокахінформатики.
Лекций (1)
Заданий (0)
Перейти к странице: