Каталог курсов
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.Завдання. Розширити та систематизувати знання щодо: o психологічних аспектів педагогічного спілкування;o проблеми ефективності педагогічного спілкування та взаємодії;o складових адаптації учнів до умов середньої школи;o впливу ефективного педагогічного спілкування на процес адаптації учнів при переході до середньої школи;o вікових психологічних особливостей підлітків для подальшого врахування їх в роботі педагогів з учнями;o психологічних аспектів підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Сформувати вміння (навички):o використовувати знання психологічних аспектів педагогічного спілкування з метою підвищення його ефективності;o визначати симптоми труднощів в адаптації до школи в учнів;o будувати педагогічну взаємодію з учнями з урахуванням їх вікових психологічних особливостей;o сприяти поліпшенню адаптації учнів до школи шляхом створення психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії вчителів та учнів;o використовувати певні психологічні прийоми для підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Розвинути установки до:o інноваційності;o аналізу та самоаналізу, рефлексії;o самовдосконалення.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.Завдання. Розширити та систематизувати знання щодо: o психологічних аспектів педагогічного спілкування;o проблеми ефективності педагогічного спілкування та взаємодії;o складових адаптації учнів до умов середньої школи;o впливу ефективного педагогічного спілкування на процес адаптації учнів при переході до середньої школи;o вікових психологічних особливостей підлітків для подальшого врахування їх в роботі педагогів з учнями;o психологічних аспектів підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Сформувати вміння (навички):o використовувати знання психологічних аспектів педагогічного спілкування з метою підвищення його ефективності;o визначати симптоми труднощів в адаптації до школи в учнів;o будувати педагогічну взаємодію з учнями з урахуванням їх вікових психологічних особливостей;o сприяти поліпшенню адаптації учнів до школи шляхом створення психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії вчителів та учнів;o використовувати певні психологічні прийоми для підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Розвинути установки до:o інноваційності;o аналізу та самоаналізу, рефлексії;o самовдосконалення.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Вимоги до сучасного уроку інформатики
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Форми організації навчальної діяльності учнів.Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.Застосування інтерактивних методик на урокахінформатики.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
(Викладач Левченко Ірина Ігорівна) Використання інформаційних та телекомунікаційних технологій при викладанні шкільної географії. Географічні інформаційні системи
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У цьому модулі ми визначимо роль та значення застосування інформаційно-комунікаційних технологій як новітнього напряму у процесі навчання географії в школі, розкрити особливості їх використання як найбільш ефективного і багатофункціонального засобу, що може забезпечити формування і вияв ключових компетентностей учнів – інформаційної, продуктивної творчої діяльності, комунікативної, самоосвіти та саморозвитку, соціальної, полікультурної.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
ІКТ модуль для вчителів інформатики
Гапонова Олена Юріївна
Гапонова Олена Юріївна
Школьный курс
ІКТ модуль для вчителів інформатики 3_4_інформ_2018
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Вимоги до сучасного уроку інформатики
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Форми організації навчальної діяльності учнів.Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.Застосування інтерактивних методик на урокахінформатики.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Суспільно-гуманітарний модуль для вчителів інформатики з 19.02.2018. (Ст.викладач Левчишен Д.І.) "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Вимоги до сучасного уроку інформатики
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Форми організації навчальної діяльності учнів.Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики.Застосування інтерактивних методик на урокахінформатики.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Перейти к странице: