Каталог курсов
Тенденції розвитку хімічної освіти в умовах оновлення змісту та структури навчання в загальноосвітніх закладах освіти.
Немерцалов Володимир Володимирович
Немерцалов Володимир Володимирович
Школьный курс
Оновлення змісту шкільного курсу хімії. Вибір засобів забезпечення компетентнісного підходу щодо реалізації завдань хімічної освіти в загальноосвітній школі.
Лекций (5)
Заданий (0)
МОДУЛЬ 2. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА (Старший викладач Колесниченко Ю.Л.)"Інклюзивне навчання організація, підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Школьный курс
Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
Лекций (4)
Заданий (0)
2020 р. ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ»
Мітельман Ігор Михайлович
Мітельман Ігор Михайлович
Школьный курс
«ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ», МІТЕЛЬМАН Ігор Михайлович - в.о. професора кафедри, засл. вчитель України, кандидат фізико-математичних наук, доцент
Лекций (2)
Заданий (1)
Мітельман І.М. 2020 р. ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ»
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Школьный курс
«ВИБРАНІ ПИТАННЯ КУРСУ ПЛАНІМЕТРІЇ: ПРОПЕДЕВТИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ПРОФІЛЬНОМУ ТА ПОГЛИБЛЕНОМУ РІВНІ», МІТЕЛЬМАН Ігор Михайлович - в.о. професора кафедри, засл. вчитель України, кандидат фізико-математичних наук, доцент
Лекций (2)
Заданий (1)
Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Колесниченко Юрїй Леонтійович
Колесниченко Юрїй Леонтійович
Школьный курс
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
Лекций (1)
Заданий (0)
ФАХОВА ПІДГОТОВКА. ФАХОВИЙ БЛОК 2 (Старший викладач Хабаш В.Л.) "Компетентнісно орієнтовані навчальні завдання"
Хабаш Вероніка Леонідівна
Хабаш Вероніка Леонідівна
Школьный курс
Ситуативні вправи та творчі завдання як засіб реалізації наскрізних змістовних ліній "Здоров'я і безпека".
Лекций (2)
Заданий (0)
ФАХОВА ПІДГОТОВКА. ФАХОВИЙ БЛОК 2 (Старший викладач Хабаш В.Л.) "Компетентнісно орієнтовані навчальні завдання"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Школьный курс
Ситуативні вправи та творчі завдання як засіб реалізації наскрізних змістовних ліній "Здоров'я і безпека".
Лекций (3)
Заданий (0)
Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Школьный курс
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
Лекций (1)
Заданий (0)
А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" 2020
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Школьный курс
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
Лекций (3)
Заданий (0)
ФАХОВА ПІДГОТОВКА. Фаховий блок 1. (Старший викладач Немерцалов В.В.) "Тенденції розвитку хімічної освіти в умовах оновлення змісту та структури навчання в загальноосвітніх закладах освіти"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Школьный курс
Оновлення змісту шкільного курсу хімії. Вибір засобів забезпечення компетентнісного підходу щодо реалізації завдань хімічної освіти в загальноосвітній школі.
Лекций (5)
Заданий (0)
Перейти к странице: