Каталог курсов
Колесниченко Ю.Л. 2020 Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Школьный курс
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
Лекций (1)
Заданий (0)
А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології"
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Школьный курс
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
Лекций (3)
Заданий (0)
Модуль ІКТ (старший викладач Хоменко Л.В.) «Інформаційно-комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості»
Дистанційні курси для вчителів математики
Дистанційні курси для вчителів математики
Школьный курс
«Істинна комп’ютерна грамотність означає не тільки уміння використовувати комп’ютер та комп’ютерні ідеї, але й знання, коли це треба робити» (Сеймур Пайперт, автор ідеї «комп’ютерних навчальних середовищ»)
Лекций (3)
Заданий (0)
Фаховий модуль Частина 1
Ятвецька Лариса Іванівна
Ятвецька Лариса Іванівна
Школьный курс
Викладач - Ятвецька Л.І.
Лекций (1)
Заданий (0)
Фаховий модуль 1. Компетентнісний аспект процесу розв'язування фізичних задач. Ситуативні вправи як засіб реалізації наскрізних змістовних ліній
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Школьный курс
Викладач - Ятвецька Л.І.
Лекций (1)
Заданий (0)
ІКТ-модуль. 2020 "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні фізики
Ятвецький Володимир Мойсейович
Ятвецький Володимир Мойсейович
Школьный курс
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі «Природознавство» при вивченні фізики. Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;•державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:•аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;•використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі «Природознавство». Розвинути установки щодо саморозвитку та самоосвіти; трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності; забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової.
Лекций (1)
Заданий (0)
ІКТ-модуль. 2020 "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні фізики
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї вчителів фізики та астрономії
Школьный курс
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі «Природознавство» при вивченні фізики. Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;•державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:•аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;•використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках фізики;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі «Природознавство». Розвинути установки щодо саморозвитку та самоосвіти; трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності; забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової.
Лекций (1)
Заданий (0)
Навчальні завдання хімічного змісту, сучасні підходи. Зільберман А.А. (для групи ХІМІКІВ )
Зільберман Алла Аркадіївна
Зільберман Алла Аркадіївна
Школьный курс
Частей: 3
Частей: 3
Для вчителів хімії
Лекций (3)
Заданий (6)
Навчальні завдання хімічного змісту, сучасні підходи. Зільберман А.А. (для ХІМІКІВ)
Зільберман Алла Аркадіївна
Зільберман Алла Аркадіївна
Школьный курс
Лекція 1.
Лекций (1)
Заданий (0)
А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології"
Шевченко Наталія Михайлівна
Шевченко Наталія Михайлівна
Школьный курс
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
Лекций (3)
Заданий (0)
Перейти к странице: