Каталог курсов
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.
Лекций (2)
Заданий (2)
Суспільно-гуманітарний модуль для вчителів інформатики з 27.09.2017. (Ст.викладач Левчишен Д.І.) "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.
Лекций (1)
Заданий (1)
ІКТ-модуль. (Ст.викладач Ятвецький В.М.) "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні української мови та літератури".
Ятвецький Володимир Мойсейович
Ятвецький Володимир Мойсейович
Школьный курс
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі “Мови і літератури”Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;• державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:• аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;• використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках української мови та літератури;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі “Мови і літератури”. Розвинути установки щодо:• саморозвитку та самоосвіти;• трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності;• забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової .
Лекций (2)
Заданий (1)
«ІКТ як засіб оптимізації та індивідуалізації навчально-виховного процесу на уроках біології»
Кононенко Лариса Михайлівна
Кононенко Лариса Михайлівна
Школьный курс
формування професійних компетенцій педагогів з використання ІКТ при викладанні біології;• теоретичних відомостей про сучасні можливості використання ІКТ на уроках біології;• використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (обмін інформацією, діалогічність та оптимізація навчального процесу);• навчально-методичного забезпечення викладання біології з використанням програмного забезпечення;• роботи з окремими продуктами програмного забезпечення;• здійснювати відбір навчального та довідкового матеріалу відповідно з урахуванням особливостей учнів;• здійснювати вибір засобів навчання;• здійснення аналізу та самоаналізу;• забезпечення відповідного методичного супроводу навчальної діяльності при використанні ІКТ;• трансформації власного педагогічного досвіду на основі отриманих знань;• застосування знань у власній практиці.
Лекций (4)
Заданий (2)
Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Кононенко Лариса Михайлівна
Кононенко Лариса Михайлівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.Завдання. Розширити та систематизувати знання щодо: o психологічних аспектів педагогічного спілкування;o проблеми ефективності педагогічного спілкування та взаємодії;o складових адаптації учнів до умов середньої школи;o впливу ефективного педагогічного спілкування на процес адаптації учнів при переході до середньої школи;o вікових психологічних особливостей підлітків для подальшого врахування їх в роботі педагогів з учнями;o психологічних аспектів підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Сформувати вміння (навички):o використовувати знання психологічних аспектів педагогічного спілкування з метою підвищення його ефективності;o визначати симптоми труднощів в адаптації до школи в учнів;o будувати педагогічну взаємодію з учнями з урахуванням їх вікових психологічних особливостей;o сприяти поліпшенню адаптації учнів до школи шляхом створення психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії вчителів та учнів;o використовувати певні психологічні прийоми для підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Розвинути установки до:o інноваційності;o аналізу та самоаналізу, рефлексії;o самовдосконалення.
Лекций (1)
Заданий (1)
Професійний модуль. Для групи 27.09.2017 Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.
Лекций (2)
Заданий (2)
Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції 15.09.2017
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
Лекций (7)
Заданий (1)
ІКТ модуль для вчителів інформатики
Гапонова Олена Юріївна
Гапонова Олена Юріївна
Школьный курс
ІКТ модуль для вчителів інформатики
Лекций (2)
Заданий (0)
Методичні та дидактичні аспекти формування ключових компетенції 27.09.2017
Чебаненко Наталья Олегівна
Чебаненко Наталья Олегівна
Школьный курс
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.
Лекций (7)
Заданий (1)
Сучасний урок інформатики
Гапонова Олена Юріївна
Гапонова Олена Юріївна
Школьный курс
Сучасний урок інформатики
Лекций (1)
Заданий (0)
Перейти к странице: