Каталог курсов
Історія України
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
Школьный курс
Частей: 2
Частей: 2
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал, комп’ютерних презентацій та відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, хронологічну таблицю, глосарій історичних термінів і понять. До заняття підготовлено інтерактивні вправи.
Лекций (3)
Заданий (2)
Всесвітня історія
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, хронологічну таблицю, глосарій історичних термінів і понять. До занять підготовлено інтерактивні вправи.
Лекций (1)
Заданий (1)
Синтаксис. Пунктуація.
Бендега Світлана Петрівна
Бендега Світлана Петрівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Після вивчення цього розділу учні зможуть розрізняти словосполучення й речення; правильно будувати словосполучення; розрізняти речення вивчених видів; обґрунтовувати вживання розділових знаків, ставити розділові знаки; знаходити й виправляти помилки на вивчені пунктуаційні правила.
Лекций (1)
Заданий (1)
Всемирная история
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, хронологічну таблицю, глосарій історичних термінів і понять. До занять підготовлено інтерактивні вправи.
Лекций (1)
Заданий (1)
Тема 2. Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації
Пугач Ганна Іванівна
Пугач Ганна Іванівна
Школьный курс
1. Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та і нформації. Класифікація офісної техніки.2. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.3. Програмні засоби обробки документів та інформації. Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології.4. Практична робота № 3. Створення та пересилання документів.
Лекций (2)
Заданий (0)
Украина на политической карте мира
Усова Олена Вікторівна
Усова Олена Вікторівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Политическая карта мира процесс формирование, государственное устройство
Лекций (1)
Заданий (0)
німецька мова 7-А клас
Бояринова Наталія Сергіївна
Бояринова Наталія Сергіївна
Школьный курс
Пояснення, завдання до уроків
Лекций (1)
Заданий (1)
Практичні роботи для 9 класів
Косенко Олена Єгорівна
Косенко Олена Єгорівна
Школьный курс
Практичні роботи за темою "Реакції йонного обміну між розчинами електролітів. Якісні реакції"
Лекций (1)
Заданий (0)
Історія України
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, відеоматеріали.
Лекций (3)
Заданий (0)
Літературні казки.
Вірик Оксана Іванівна
Вірик Оксана Іванівна
Школьный курс
Частей: 2
Частей: 2
Учень/учениця розповідає про дитинство письменника, про Івана Франкаказкаря; пояснює особливість літературної казки; знає зміст казки, переказує її фрагменти; виразно і вдумливо читає казку в дійових особах; аналізує поведінку Лиса; розрізняє головних персонажів і другорядних.Учень/учениця дає власну оцінку вчинкам і поведінці персонажів; прогнозує можливінаслідки діяльності; толерантно відстоює власну позицію в дискусії.Школяр/школярка вдумливо й виразно читає казку В. Короліва-Старого "Хуха-моховинка";переказує її зміст; знаходить описи зовнішності персонажів, аналізує їх. оцінює вчинки персонажів та життєві ситуації, в які потрапляють герої твору; усвідомлює важливістьтолерантного ставлення до людей у сучасному світі. Дитина виявляє готовність робити добро як спонука до позитивної життєдіяльності.Учень / учениця: виразно й осмислено читає казку В.Симоненка "Цар-плаксій та Лоскотон";розуміє особливості віршованої казки (ритм, риму, поділ на строфи); визначає основні риси характеру дійових осіб твору; простежує різні способи життя та поведінки дійових осіб; пояснює значення для розкриття змісту твору назви казкової країни, імен персонажів казки; виокремлює основні епізоди; пояснює відмінність прозової і віршованої мови казок.
Лекций (2)
Заданий (1)
Перейти к странице: