Catalog of courses
Історія України
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
School Course
Parts number: 2
Parts number: 2
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал, комп’ютерних презентацій та відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, хронологічну таблицю, глосарій історичних термінів і понять. До заняття підготовлено інтерактивні вправи.
Lections of (3)
Tasks of (2)
Всесвітня історія
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
School Course
Parts number: 1
Parts number: 1
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, хронологічну таблицю, глосарій історичних термінів і понять. До занять підготовлено інтерактивні вправи.
Lections of (1)
Tasks of (1)
Синтаксис. Пунктуація.
Бендега Світлана Петрівна
Бендега Світлана Петрівна
School Course
Parts number: 1
Parts number: 1
Після вивчення цього розділу учні зможуть розрізняти словосполучення й речення; правильно будувати словосполучення; розрізняти речення вивчених видів; обґрунтовувати вживання розділових знаків, ставити розділові знаки; знаходити й виправляти помилки на вивчені пунктуаційні правила.
Lections of (1)
Tasks of (1)
Всемирная история
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
School Course
Parts number: 1
Parts number: 1
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, хронологічну таблицю, глосарій історичних термінів і понять. До занять підготовлено інтерактивні вправи.
Lections of (1)
Tasks of (1)
Тема 2. Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації
Пугач Ганна Іванівна
Пугач Ганна Іванівна
School Course
1. Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та і нформації. Класифікація офісної техніки.2. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.3. Програмні засоби обробки документів та інформації. Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології.4. Практична робота № 3. Створення та пересилання документів.
Lections of (2)
Tasks of (0)
Украина на политической карте мира
Усова Олена Вікторівна
Усова Олена Вікторівна
School Course
Parts number: 1
Parts number: 1
Политическая карта мира процесс формирование, государственное устройство
Lections of (1)
Tasks of (0)
німецька мова 7-А клас
Бояринова Наталія Сергіївна
Бояринова Наталія Сергіївна
School Course
Пояснення, завдання до уроків
Lections of (1)
Tasks of (1)
Практичні роботи для 9 класів
Косенко Олена Єгорівна
Косенко Олена Єгорівна
School Course
Практичні роботи за темою "Реакції йонного обміну між розчинами електролітів. Якісні реакції"
Lections of (1)
Tasks of (0)
Історія України
Кочанова Наталія Володимирівна
Кочанова Наталія Володимирівна
School Course
Parts number: 1
Parts number: 1
Курс включає в себе теоретичний і фактичний матеріал відеоматеріалів. Додаткову інформацію можна отримати, використовуючи подані в курсі мапи, ілюстрації, відеоматеріали.
Lections of (3)
Tasks of (0)
Літературні казки.
Вірик Оксана Іванівна
Вірик Оксана Іванівна
School Course
Parts number: 2
Parts number: 2
Учень/учениця розповідає про дитинство письменника, про Івана Франкаказкаря; пояснює особливість літературної казки; знає зміст казки, переказує її фрагменти; виразно і вдумливо читає казку в дійових особах; аналізує поведінку Лиса; розрізняє головних персонажів і другорядних.Учень/учениця дає власну оцінку вчинкам і поведінці персонажів; прогнозує можливінаслідки діяльності; толерантно відстоює власну позицію в дискусії.Школяр/школярка вдумливо й виразно читає казку В. Короліва-Старого "Хуха-моховинка";переказує її зміст; знаходить описи зовнішності персонажів, аналізує їх. оцінює вчинки персонажів та життєві ситуації, в які потрапляють герої твору; усвідомлює важливістьтолерантного ставлення до людей у сучасному світі. Дитина виявляє готовність робити добро як спонука до позитивної життєдіяльності.Учень / учениця: виразно й осмислено читає казку В.Симоненка "Цар-плаксій та Лоскотон";розуміє особливості віршованої казки (ритм, риму, поділ на строфи); визначає основні риси характеру дійових осіб твору; простежує різні способи життя та поведінки дійових осіб; пояснює значення для розкриття змісту твору назви казкової країни, імен персонажів казки; виокремлює основні епізоди; пояснює відмінність прозової і віршованої мови казок.
Lections of (2)
Tasks of (1)