Каталог курсов

Перспектива
Масоха Наталія Вікторівна
Масоха Наталія Вікторівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Нарисовать перспективу улицы



М.О.Булгаков "Майстер і Маргарита"
Стрельникова Ольга Анатоліївна
Стрельникова Ольга Анатоліївна
Школьный курс
Історія створення роману, композиція, проблематика, система образів, біблійні мотиви, особливості трактування зла



Литосфера
Константинова Ганна Іванівна
Константинова Ганна Іванівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Внутреннее строение Земли



deutsch
Неділько Олексій Віталійович
Неділько Олексій Віталійович
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Заперечення "nicht"



Акробатика.Переверт уперед.
Фомченкова Наталія Олексіївна
Фомченкова Наталія Олексіївна
Школьный курс
Увага, якщо ви боїтесь самостійно виконувати переверт уперет, то зверниться за допомогою до батьків, або розглян малюнок.



Баскетбол
Фомченкова Наталія Олексіївна
Фомченкова Наталія Олексіївна
Школьный курс
СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ГРУ1.1. Правила гри1.2. Характеристика гри в баскетбол



Баскетбол
Фомченкова Наталія Олексіївна
Фомченкова Наталія Олексіївна
Школьный курс
1. СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ГРУ1.1. Правила гри 1.2. Характеристика гри в баскетбол



2. ЗАСОБИ Й СПОСОБИ ВЕДЕННЯ ГРИ
Фомченкова Наталія Олексіївна
Фомченкова Наталія Олексіївна
Школьный курс
2.1. Техніка гри2.2. Класифікація техніки гри



Акробатика. Стійка на лопатках
Фомченкова Наталія Олексіївна
Фомченкова Наталія Олексіївна
Школьный курс
Виконати вправу лежачі на спіні



Про минулі часи
Вірик Оксана Іванівна
Вірик Оксана Іванівна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
Ніщо так не вабить своєю таємницею допитливий людський розум, як загадкова, вкрита туманом віків давнина...У цьому курсі ви вивчатимете творчість наших славних попередників: Т.Шевченка, А.Чайковського, М.Стельмаха, Гр. Тютюнника, - які своєю працею, талантом прагнули донести до нас, що визначальним є почуття приналежності до свого народу, національної свідомості, вірності Батьківщині, усвідомлення потреби вихованняпатріотів, поваги до батьків, вірності в дружбі й коханні як загальнолюдських морально-етичних цінностей.


Перейти к странице: