Літературні казки.


Классы: 

Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.



Учень/учениця розповідає про дитинство письменника, про Івана Франкаказкаря; пояснює особливість літературної казки; знає зміст казки, переказує її фрагменти; виразно і вдумливо читає казку в дійових особах; аналізує поведінку Лиса; розрізняє головних персонажів і другорядних.Учень/учениця дає власну оцінку вчинкам і поведінці персонажів; прогнозує можливінаслідки діяльності; толерантно відстоює власну позицію в дискусії.Школяр/школярка вдумливо й виразно читає казку В. Короліва-Старого "Хуха-моховинка";переказує її зміст; знаходить описи зовнішності персонажів, аналізує їх. оцінює вчинки персонажів та життєві ситуації, в які потрапляють герої твору; усвідомлює важливістьтолерантного ставлення до людей у сучасному світі. Дитина виявляє готовність робити добро як спонука до позитивної життєдіяльності.Учень / учениця: виразно й осмислено читає казку В.Симоненка "Цар-плаксій та Лоскотон";розуміє особливості віршованої казки (ритм, риму, поділ на строфи); визначає основні риси характеру дійових осіб твору; простежує різні способи життя та поведінки дійових осіб; пояснює значення для розкриття змісту твору назви казкової країни, імен персонажів казки; виокремлює основні епізоди; пояснює відмінність прозової і віршованої мови казок.

Лекция Лекций (2)
Задание Заданий (1)



Состав курса

Часть 1. Іван Якович Франко. "Фарбований Лис".


Учень / учениця:розповідає про дитинство письменника, про Івана Франка казкаря; казки; знає зміст казки,переказує її фрагменти; виразно івдумливо читає казку в дійових особах; аналізує поведінку Лиса;розрізняє головних персонажів і другорядних.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (1)



Часть 2. І.Франко. "Фарбований Лис". Зміст казки. Головні та другорядні персонажі. Образ Лиса Микити, риси його характеру.


діти ознайомляться із головними та другорядними персонажами казки; усно характеризуватимуть головного героя, визначитимуть риси його характеру; осмислюватимуть негативні риси: лицемірство, зазнайство, хвальковитість. удосконалюватимуть навички розуміння змісту твору.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: прочитати казку І.Франка "Фарбований Лис" стор.69-73, усно відповідати на запитання стор.73-74.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (0)