Catalog of courses

Miscellaneous
Електротехнологія
Нагорний Анатолій Васильович
School Course

Електротехнологія це наука, що вивчає теорію і практику перетворення електричної енергії в теплову, хімічну, механічну та інші види енергії, поєднаного з технологічним процесом в єдиному пристрої.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
Створення курсу
Цищук Наталя Володимирівна
School Course
Parts number: 1

Етапи створення курсу

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
School Course

яке програмне забезпечення потрібне для роботи комп'ютера,якими є правила використання програмного забезпечення,які існують види ліцензій на програмне забезпечення.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
Магнітне поле
Балинський Володимир Миколайович
School Course
Parts number: 1

Знайомство з основними поняттями з теми "Мгнітне поле".

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
School Course
Parts number: 1

В даному курсі представлені розробки уроків з іноземної мови для ІІ курсу ПТНЗ за темою "Jobs and professions" / Робота і професія із застосуванням інтерактивних технологій.

Lection number Lections of (4)
Tasks number Tasks of (6)

 

Miscellaneous
Клас "Освіта Одеса 2021"
Маркович Олександр Петрович
School Course

Портал «Освіта Одещини»: технічні та методичні інструменти дистанційного навчання

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
Клас "Освіта Одеса 2021"
Карабаджак Михайло Петрович
School Course

Клас "Освіта Одеса 2021"

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
сложносочиненные предложения
Радова Домнікія Іванівна
School Course

лекция и задания

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
School Course
Parts number: 1

Комплексна програма «Творча обдарованість», Закон України «Про загальнодержавну програму підтримки молоді на 2004–2008 роки», Концепція Державної програми роботи з обдарованою молоддю на 2006–2010 роки окреслюють стратегію особистісно орієнтованого навчання та виховання, що тлумачать як неперервний процес формування творчої, обдарованої особистості.Попри беззаперечні досягнення в розробленні феномену обдарованості, у вітчизняній науці бракує цілісних досліджень, зорієнтованих на проблемі підготовки вчителя обдарованих дітей. До того ж аналіз шкільної практики засвідчує, що вчителі початкових класів відчувають труднощі в роботі з обдарованими дітьми, оскільки недостатньо підготовлені до реалізації модерних завдань у сучасних умовах.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
School Course
Parts number: 1

Інтерактивні технології у підготовці вчителя. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя до роботи з обдарованими дітьми. Підготовка вчителя до здійснення диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. Організація і проведення тренінгів по оволодінню новітніми технологіями. Вивчення досвіду роботи авторських шкіл та вчителів щодо організації роботи з обдарованими дітьми

Lection number Lections of (3)
Tasks number Tasks of (2)