Каталог курсов
9 - 11 класс - Словарные материалы
Гостіщева Людмила Василівна
Гостіщева Людмила Василівна
Школьный курс
9 - 11 класс - Словарные материалы
Лекций (1)
Заданий (0)
Упражнения по русской орфографии
Гостіщева Людмила Василівна
Гостіщева Людмила Василівна
Школьный курс
Упражнения по русской орфографии
Лекций (1)
Заданий (0)
5 клас. Художній образ. Розділ ІІ. Природні форми та образи у мистецтві.
Ребус Наталія Сергіївна
Ребус Наталія Сергіївна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
5 клас. Художній образ. Розвиток чуттєво-емоційного та естетичного сприймання світу, асоціативно-образного мислення, цілісного бачення, вміння виділяти основне у явищах та формах. Виявлення специфіки художньо-образної мови мистецтва, композиційно-художніх і технічних засобів різних видів пластичних мистецтв. Створення художніх образів на основі чуттєво-емоційного сприймання мистецьких творів (музика, література, хореографія тощо), асоціативно-образних інтерпретацій природних форм і явищ.Залучення учнів до системного пізнання, опанування техніками та прийомами образного виявлення як художньої основи для особистісного самовираження. Вивчення зразків світового та національного мистецтва з творчим переосмисленням і використанням власного досвіду в практичній творчій діяльності учнів.Розділ ІІ. Природні форми та образи у мистецтві. 17 годин. Узагальнення тем 2 години.Учень розпізнає:- природні форми у певному емоційному стані, спокою та русі;спостерігає:- різноманітність природних форм, контрасти форм, їх пропорції, розташування та взаємозв'язок частин; - гармонійне існування природних форм та їх пристосування до середовища;порівнює:- зміни природних явищ, кольорове розмаїття навколишнього середовища;- будову різних природних форм;- реалістичні, казкові, фантастичні образи;характеризує:- природні форми та явища (відмічає характерні особливості);уміє:- виявляти характер, настрій форм;- зображувати природні форми в статиці та динаміці (з натури, з уяви, по пам'яті);- збагачувати силуетну форму декором (природну і предмета);- створювати художні образи на основі природних форм;- створювати різні композиції (сюжетну, декоративну, ілюстрацію);висловлює судження про:- основні пропорції природних форм (птахів, тварин тощо);- зображення природних форм і явищ у різних видах мистецтва;- специфіку образів пейзажного жанру, анімації, книжкової графіки тощо;- прийоми організації декоративної композиції (в колі, квадраті, прямокутнику тощо);наводить приклади:- композицій (декоративна, сюжетна, ілюстрація).- творів художників-пейзажистів;аналізує:- свої почуття і власне бачення художніх образів;дотримується правил:- техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами;виявляє готовність:- до використання набутих предметних компетенцій у процесі творчої самореалізації.Навчальні завданняЗасоби виявлення характеру, будови природних форм: лінія, штрих, силует, тон, колір, кольорова гама, фактура, декор, текстура, пластика форми.Художні прийоми виявлення характеру й образності природних форм: загальні пропорції (єдність та взаємозв'язок частин до цілого), подібність, співрозмірність, контраст, нюанс, особливості форм в стані спокою та русі (характерні виразні рухи, узагальнення та загострення характерних рис в емоційному стані), масштаб тощо. Композиційні засоби і прийомиПейзажний жанр: освоєння глибини (плановості) простору, статика та динаміка; Декоративна композиція: організація елементів композиції (замкнена і відкрита) в колі, квадраті, прямокутнику; розробка об'ємної форми: лаконічність, декор, фактура;Сюжетна композиція, ілюстрація, анімація: образна інтерпретація казкового, літературного героя (виявлення характеру).Матеріали і техніка виконанняОлівець, туш, вугіль, пастель, воскові та акварельні олівці, акварель, гуаш, (глина), пластика. Монотипія, гратографія, розпис, (розпис на склі), колаж, аплікація, орігамі, паперопластика, (рельєф), скульптура з подальшим розфарбуванням.
Лекций (8)
Заданий (0)
6 клас. Духовний та предметний світ людини. Розділ ІІ. Взаємозв'язок форми й змісту в образотворчому мистецтві.
Ребус Наталія Сергіївна
Ребус Наталія Сергіївна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
6 клас. Духовний і предметний світ людини.Розвиток формально-логічного мислення, вміння спрощувати, узагальнювати, виявляти конструкцію та об’єм форми. Зосередження уваги учнів на формі з метою подальшого вивчення впливу і взаємозв’язку цієї форми із сутністю образу. Вивчення кольору через виявлення зв’язків його зі світлом (природним, штучним) доповнює попередній досвід учнів у виявленні образності форми.Навчання формоутворенню в образотворчому мистецтві базується на художній практиці учнів, яка передбачає їх орієнтування в специфіці образотворчого мистецтва та оволодінні певними художньо-технічними навичками. Контрастні форми, пропорції, фактурне, тональне виявлення форм та вивчення світлотіні як засобу визначення форми, її контурів, пластики і фактури поверхні, засвоєння трансформації форм використовується учнями під час конструювання й проектування предметів.Розділ ІІ.Взаємозв'язок форми й змісту в образотворчому мистецтві. 17 годин. Узагальнення тем 2 години.Учень розпізнає:- національний одяг, побут людей різних країн;спостерігає:- красу форми, її пропорції, силует, пластику, об'єм (єдність зовнішньої форми та внутрішнього змісту);порівнює:- особливості характеру людей, їх професій, захоплень, одягу, предметного світу тощо;характеризує:- відмінності декоративно-прикладного мистецтва різних культур (одяг, предмети побуту, прикраси тощо);уміє:- стилізувати реальні форми у декоративні, умовно-графічні;- створювати орнаменти різних видів;- створювати образ людини, з урахуванням власного бачення, одягу та предметного оточення;- створювати творчий натюрморт (передавати образ епохи, специфіку предметів національних культур);- створювати сюжетну композицію;- використовувати художньо-виразні засоби прикладної графіки (шрифт, орнамент);- трансформувати та моделювати форми предметів на основі природних форм;- використовувати конструктивні зв’язки форми та матеріалів;висловлює судження про:- національні та культурні особливості мистецтва, праці та побуту;- етнографічні особливості в декоративно-прикладному мистецтві та дизайні (національний та індивідуальний стиль);- види орнаментів, символіку кольору;- основні пропорції постаті людини (залежно від віку, зросту, образу);- особливості портретного жанру (засоби виявлення характеру, емоційного стану людини);- особливості побутового та історичного жанрів;- види прикладної графіки;- види шрифтів (єдність форми та змісту);наводить приклади:- творів побутового, історичного та портретного жанрів;аналізує:- результати власної роботи, досягнення та недоліки, визначає шляхи вдосконалення;дотримується правил:- техніки безпеки при користуванні інструментами, матеріалами;виявляє готовність:- до використання набутих предметних компетенцій у процесі творчої самореалізації.Навчальні завданняЗасоби виразності виявлення характеру, суті форми: символіка форми, кольору, символіка орнаменту. Умовність у відображенні реального об'єкта (природної форми): узагальнення (виявлення головної ознаки), стилізація (декоративна трансформація природних форм за допомогою різних прийомів).Композиційні засоби і прийомиПортрет як жанр (види). Виявлення пропорцій постаті людини (залежно від віку, зросту, образу), особливості пропорцій елементів голови людини. Колір як засіб виявлення образу (літературний герой), характеру, настрою людини; костюм (історичний, національний).Сюжетно-тематичний натюрморт (з предметів, що визначають епоху); сюжетна композиція (побутовий, історичний жанри); прикладна графіка (плакат).Дизайн (проектування предметів побуту). Трансформація природної форми, моделювання одягу та виявлення функціональних і конструктивних зв’язків. Матеріали і техніка виконанняОлівець, графіт, туш, перо, вугіль, гуаш, акварель, (глина), пластик, тканина. Аплікація, колаж, розпис, імітація вишивки, змішані техніки, паперопластика.
Лекций (8)
Заданий (0)
7 клас. Культурне та просторове середовище людини. Розділ ІІ. Культурно-просторове середовище.
Ребус Наталія Сергіївна
Ребус Наталія Сергіївна
Школьный курс
Частей: 1
Частей: 1
7 клас. Культурне і просторове середовище людини Попередній досвід образного й асоціативного мислення доповнюється формуванням і розвитком абстрактного мислення та оволодінням певними художньо-технічними навичками моделювання простору та об’ємно-просторових форм. Перехід від вивчення окремих форм та формоутворення до виявлення зв’язку форми і простору. Вивчаються образні й пластичні зв’язки форми і середовища. У теоретичному та практичному планах осягаються закони перспективи простору в ілюзорно-просторовому зображенні та рівнобіжно вивчаються умовні художні засоби створення зображень простору й середовища (природного, штучного, архітектурного).Продовжується вивчення природних форм та середовища у гармонійному поєднанні окремих форм і довкілля. Акцентується увага на взаємозв’язку людини з навколишнім світом та впливом культурної спадщини на урбаністичне (створене) середовище людини, їх гармонійне або дисгармонійне поєднання. У практичній творчій діяльності учнів ініціюється виявлення індивідуального погляду на предметний світ і довкілля, експериментування та моделювання свого неповторного дитячого світу.Розділ ІІКультурно-просторове середовище 17 годин. Узагальнення тем 2 години.Учень розпізнає:- специфіку природно-ландшафтного середовища людини (місто, село тощо);спостерігає:- просторову будову природних форм як аналогів архітектурних споруд та дизайн-форм;порівнює і характеризує:- національний побут, особливості архітектурного середовища різних країн;уміє:- зображувати та робити ескізи середовища (природного, архітектурного, фантастичного);- проектувати та моделювати предметне середовище (ескіз власного будинку, інтер'єр з елементами природних форм, екстер'єр);- створювати сувеніри, іграшки, конструктори (з простих форм);- робити ескізи та створювати тематичний плакат (екологія, культурна спадщина, афіша, рекламний плакат тощо);- створювати ескізи продукції прикладної графіки (листівка, марки, запрошення, емблема, піктограми, оголошення, привітання до свята тощо);висловлює судження про:- своєрідність краси природи різних країн світу, рідного краю, зв'язок природного і культурного середовища;- гармонію природних форм у середовищі та взаємозв'язок людини з природою (екологія);- специфіку духовного і матеріального світу дитини;наводить приклади:- різних поселень людини (гірські, в пустелі, на острові, міста-фортеці, мегаполіси, села тощо);- створеного людиною середовища (дизайн-середовище);- різних видів графіки (станкова, прикладна, дизайн-графіка тощо);аналізує:- свої почуття, власне бачення художніх творів і власної роботи з оцінками інших учнів;- результати власної роботи, досягнення та недоліки, визначає шляхи вдосконалення;дотримується правил:- техніки безпеки при роботі з різними матеріалами та інструментами;- поведінки під час ескізної роботи в різному середовищі (в музеях, парках, у дворі, на вулицях тощо);виявляє готовність:- до використання набутих предметних компетенцій у процесі творчої самореалізації.Навчальні завданняХудожньо-виразні засоби виявлення гармонійного середовищаПриродне середовище (гармонія природних форм у середовищі). Дизайн-середовище (проектування в ескізній формі предметного середовища). Взаємозв'язок урбаністичного (створеного) і природного середовища (екологія). Культурні, національні традиції в дизайн-середовищі. Композиційні засоби і прийоми:Передача тривимірності об'єктів у просторі (різна лінія горизонту, вигляд знизу, вигляд зверху, перспектива пташиного польоту).Дизайн-графіка, прикладна графіка (плакат, листівки-привітання, запрошення, марки (серія), піктограми, афіша, рекламне оголошення тощо). Художні прийоми зображення шрифтів, умовність графічного зображення і кольору, використання закономірностей зорового сприйняття, змістових акцентів, символіки, метафор, візуальної комунікації.Матеріали і техніка виконанняОлівець, графіт, соус, туш, перо, вугіль, гуаш, акварель, пластика. Гратографія, колаж, аплікація, розпис на склі, змішані техніки, паперопластика.
Лекций (8)
Заданий (0)
Части речи. Правописание 24 часа (с 02.02.-13.04.)
Долгішева Вікторія Валентинівна
Долгішева Вікторія Валентинівна
Школьный курс
Частей: 2
Частей: 2
Материалы позволят ученику самостоятельно подготовиться по данной теме
Лекций (2)
Заданий (0)
Основні вимоги до знань ,умінь та навичок учнів 3 класу
Долгішева Вікторія Валентинівна
Долгішева Вікторія Валентинівна
Школьный курс
Матеріали дають змогу познайомитися з основними вимогами навчальної програми до знань учнів 3 класу
Лекций (1)
Заданий (0)
Тема №4: Утверждение индустриального общества в ведущих странах мира 04/02 - 20/02/2014
Пахарь Надія Федорівна
Пахарь Надія Федорівна
Школьный курс
Тема №4: Утверждение индустриального общества в ведущих странах мира 04/02 - 20/02/2014
Лекций (1)
Заданий (0)
тема 3,4,5 английский язык 1-й а и 1-б класс
Сідан Лариса Тимофіївна
Сідан Лариса Тимофіївна
Школьный курс
алфавит, лексика
Лекций (1)
Заданий (0)
Перейти к странице: