7 клас. Культурне та просторове середовище людини. Розділ ІІ. Культурно-просторове середовище.
Классы: 
Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.
7 клас. Культурне і просторове середовище людини Попередній досвід образного й асоціативного мислення доповнюється формуванням і розвитком абстрактного мислення та оволодінням певними художньо-технічними навичками моделювання простору та об’ємно-просторових форм. Перехід від вивчення окремих форм та формоутворення до виявлення зв’язку форми і простору. Вивчаються образні й пластичні зв’язки форми і середовища. У теоретичному та практичному планах осягаються закони перспективи простору в ілюзорно-просторовому зображенні та рівнобіжно вивчаються умовні художні засоби створення зображень простору й середовища (природного, штучного, архітектурного).Продовжується вивчення природних форм та середовища у гармонійному поєднанні окремих форм і довкілля. Акцентується увага на взаємозв’язку людини з навколишнім світом та впливом культурної спадщини на урбаністичне (створене) середовище людини, їх гармонійне або дисгармонійне поєднання. У практичній творчій діяльності учнів ініціюється виявлення індивідуального погляду на предметний світ і довкілля, експериментування та моделювання свого неповторного дитячого світу.Розділ ІІКультурно-просторове середовище 17 годин. Узагальнення тем 2 години.Учень розпізнає:- специфіку природно-ландшафтного середовища людини (місто, село тощо);спостерігає:- просторову будову природних форм як аналогів архітектурних споруд та дизайн-форм;порівнює і характеризує:- національний побут, особливості архітектурного середовища різних країн;уміє:- зображувати та робити ескізи середовища (природного, архітектурного, фантастичного);- проектувати та моделювати предметне середовище (ескіз власного будинку, інтер'єр з елементами природних форм, екстер'єр);- створювати сувеніри, іграшки, конструктори (з простих форм);- робити ескізи та створювати тематичний плакат (екологія, культурна спадщина, афіша, рекламний плакат тощо);- створювати ескізи продукції прикладної графіки (листівка, марки, запрошення, емблема, піктограми, оголошення, привітання до свята тощо);висловлює судження про:- своєрідність краси природи різних країн світу, рідного краю, зв'язок природного і культурного середовища;- гармонію природних форм у середовищі та взаємозв'язок людини з природою (екологія);- специфіку духовного і матеріального світу дитини;наводить приклади:- різних поселень людини (гірські, в пустелі, на острові, міста-фортеці, мегаполіси, села тощо);- створеного людиною середовища (дизайн-середовище);- різних видів графіки (станкова, прикладна, дизайн-графіка тощо);аналізує:- свої почуття, власне бачення художніх творів і власної роботи з оцінками інших учнів;- результати власної роботи, досягнення та недоліки, визначає шляхи вдосконалення;дотримується правил:- техніки безпеки при роботі з різними матеріалами та інструментами;- поведінки під час ескізної роботи в різному середовищі (в музеях, парках, у дворі, на вулицях тощо);виявляє готовність:- до використання набутих предметних компетенцій у процесі творчої самореалізації.Навчальні завданняХудожньо-виразні засоби виявлення гармонійного середовищаПриродне середовище (гармонія природних форм у середовищі). Дизайн-середовище (проектування в ескізній формі предметного середовища). Взаємозв'язок урбаністичного (створеного) і природного середовища (екологія). Культурні, національні традиції в дизайн-середовищі. Композиційні засоби і прийоми:Передача тривимірності об'єктів у просторі (різна лінія горизонту, вигляд знизу, вигляд зверху, перспектива пташиного польоту).Дизайн-графіка, прикладна графіка (плакат, листівки-привітання, запрошення, марки (серія), піктограми, афіша, рекламне оголошення тощо). Художні прийоми зображення шрифтів, умовність графічного зображення і кольору, використання закономірностей зорового сприйняття, змістових акцентів, символіки, метафор, візуальної комунікації.Матеріали і техніка виконанняОлівець, графіт, соус, туш, перо, вугіль, гуаш, акварель, пластика. Гратографія, колаж, аплікація, розпис на склі, змішані техніки, паперопластика.
Лекций (8)
Заданий (0)
Состав курса
Часть 1. Тема 1. Природне і культурне середовище людини 8 год.
Гармонія в природному середовищі, взаємозв'язок людини з природою, екологія.
Лекций (8)
Заданий (0)