Курс для вчителів мистецьких дисциплін у початковій школі відповідно до концепції «Нова українська школа» (20 год)


Классы: 

Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.



Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін , що викладають в 1 класах Нової української школи.

Лекция Лекций (14)
Задание Заданий (5)



Состав курса

Часть 1. Модуль 1. Передумови і сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті


1.1. Загальні положення, основні поняття і терміни.Інтеграція та диференціація. Синергетика1.2. Мистецько-культурологічні передумови Загальні для природи і мистецтва закономірності (ритм, гармонійність, пропорційність, рівновага, симетрія та асиметрія, динаміка та статика, контраст і нюанс тощо)1.3. Психологічні передумови Загальна інтегральність психіки, полісенсорна взаємодія людських відчуттів, синкретизм сприйняття й асоціативність людського мислення, здатність до синестезії, цілісність ментального досвіду особистості. Художнє мислення1.4. Дидактичні передумови. Інтеграції змісту освіти (зовнішня і внутрішня, міжпредметна і предметна, понятійна та світоглядна, повна або часткова) Інтеграції у процесі навчання і виховання (інтегративні педагогічні технології, методики інтегрованих курсів).1.5.Художньо-педагогічні передумови.Різновиди моделей художньо-педагогічної інтеграції. Поліхудожнє виховання.

Лекция Лекций (5)
Задание Заданий (1)



Часть 2. Модуль 2.Основні засади викладання мистецьких предметів


2.1.Особливості вивчення предметів мистецької освітньої галузі 2.2.Ключові та предметні компетентності2.3.Програми предметів мистецької освітньої галузі НУШ

Лекция Лекций (3)
Задание Заданий (1)



Часть 3. Модуль 3. Педагогічні технології на уроках мистецтва


3.1. Сутність педагогічних технологій3.2. Інтегративні технології. Основні мистецькі інтегратори3.3. Інтерактивні технології 3.4. Проблемно-евристичні технології3.5. Ігрові технології3.6. Арт-педагогічні технології.

Лекция Лекций (4)
Задание Заданий (1)



Часть 4. Модуль 4. ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ


4.1. Мета і цілі оцінювання учнів з мистецьких дисциплін. Формувальне оцінювання.4.2. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотного зв’язку. Особливості контрольно-оцінювальної діяльності учителя мистецтва.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (1)



Часть 5. Модуль 5.Навчально-ресурсне забезпечення викладання предметів мистецької освітньої галузі


1

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (1)