Курс для вчителів мистецьких дисциплін у початковій школі відповідно до концепції «Нова українська школа» (20 год)


Classes: 

Only pupils of the school and these classes have access to the course.



Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін , що викладають в 1 класах Нової української школи.

Lection Lections of (14)
Task Tasks of (5)



Course structure

Part 1. Модуль 1. Передумови і сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті


1.1. Загальні положення, основні поняття і терміни.Інтеграція та диференціація. Синергетика1.2. Мистецько-культурологічні передумови Загальні для природи і мистецтва закономірності (ритм, гармонійність, пропорційність, рівновага, симетрія та асиметрія, динаміка та статика, контраст і нюанс тощо)1.3. Психологічні передумови Загальна інтегральність психіки, полісенсорна взаємодія людських відчуттів, синкретизм сприйняття й асоціативність людського мислення, здатність до синестезії, цілісність ментального досвіду особистості. Художнє мислення1.4. Дидактичні передумови. Інтеграції змісту освіти (зовнішня і внутрішня, міжпредметна і предметна, понятійна та світоглядна, повна або часткова) Інтеграції у процесі навчання і виховання (інтегративні педагогічні технології, методики інтегрованих курсів).1.5.Художньо-педагогічні передумови.Різновиди моделей художньо-педагогічної інтеграції. Поліхудожнє виховання.

Lection Lections of (5)
Task Tasks of (1)



Part 2. Модуль 2.Основні засади викладання мистецьких предметів


2.1.Особливості вивчення предметів мистецької освітньої галузі 2.2.Ключові та предметні компетентності2.3.Програми предметів мистецької освітньої галузі НУШ

Lection Lections of (3)
Task Tasks of (1)



Part 3. Модуль 3. Педагогічні технології на уроках мистецтва


3.1. Сутність педагогічних технологій3.2. Інтегративні технології. Основні мистецькі інтегратори3.3. Інтерактивні технології 3.4. Проблемно-евристичні технології3.5. Ігрові технології3.6. Арт-педагогічні технології.

Lection Lections of (4)
Task Tasks of (1)



Part 4. Модуль 4. ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ


4.1. Мета і цілі оцінювання учнів з мистецьких дисциплін. Формувальне оцінювання.4.2. Основні аспекти процесу оцінювання. Вербальне оцінювання. Відстеження індивідуальних досягнень учнів. Надання зворотного зв’язку. Особливості контрольно-оцінювальної діяльності учителя мистецтва.

Lection Lections of (1)
Task Tasks of (1)



Part 5. Модуль 5.Навчально-ресурсне забезпечення викладання предметів мистецької освітньої галузі


1

Lection Lections of (1)
Task Tasks of (1)