7 класс Геометрия
Классы: 
Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.
...
Лекций (0)
Заданий (64)
Состав курса
Часть 1. Тема 1. Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Геометричні фігури.
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті
Лекций (0)
Заданий (25)
Часть 2. Тема 2. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Трикутник і його елементи.
наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;пояснює, що таке рівні фігури;формулює:· · означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;
Лекций (0)
Заданий (21)
Часть 3. Тема 3. СУМА КУТІВ ТРИКУТНИКА
Учень/учениця:наводить приклади геометричних фігур, указаних у змістіспіввідносить з об'єктами навколишньої дійсності паралельні прямі;формулює:означення: зовнішнього кута трикутника; властивості прямокутного трикутника;зображує та знаходить на малюнках: прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника;обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;доводить: властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутниказастосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач
Лекций (0)
Заданий (7)
Часть 4. Тема 4. КОЛО І КРУГ
Учень/учениця:наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;формулює:· означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;· властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту
Лекций (0)
Заданий (11)
Часть 5. Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
...
Лекций (0)
Заданий (0)