7 класс Геометрия
Classes: 
Only pupils of the school and these classes have access to the course.
...
Lections of (0)
Tasks of (64)
Course structure
Part 1. Тема 1. Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Геометричні фігури.
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті
Lections of (0)
Tasks of (25)
Part 2. Тема 2. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Трикутник і його елементи.
наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;пояснює, що таке рівні фігури;формулює:· · означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;
Lections of (0)
Tasks of (21)
Part 3. Тема 3. СУМА КУТІВ ТРИКУТНИКА
Учень/учениця:наводить приклади геометричних фігур, указаних у змістіспіввідносить з об'єктами навколишньої дійсності паралельні прямі;формулює:означення: зовнішнього кута трикутника; властивості прямокутного трикутника;зображує та знаходить на малюнках: прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника;обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;доводить: властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутниказастосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач
Lections of (0)
Tasks of (7)
Part 4. Тема 4. КОЛО І КРУГ
Учень/учениця:наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;формулює:· означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;· властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту
Lections of (0)
Tasks of (11)
Part 5. Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
...
Lections of (0)
Tasks of (0)