«Педагогічні інструменти сучасного учителя мистецтва»


Классы: 
Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.



Дистанційний курс «Педагогічні інструменти сучасного учителя мистецтва» розрахований на вчителів шкільних мистецьких предметів (музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури, інтегрованого курсу «Мистецтво»). Навчання здійснюється в очно-дистанційному форматі в рамках курсів підвищення кваліфікації в Одеському обласному інституті удосконалення вчителів.

Лекция Лекций (2)
Задание Заданий (4)



Состав курса

Часть 1. Сучасні підходи до викладання мистецьких дисциплін


Предметно-інтегративна система мистецької освіти у загальноосвітніх навчальних закладах складає основу державних освітніх стандартів освітніх галузей «Мистецтво» та «Естетична культура» як в початковій, так і в основній та старшій школі. Навчальні предмети утворюють єдиний наскрізний цикл, спрямований на всебічне неперервне опанування учнями художніми цінностями впродовж усього терміну навчання в школі на основі особистісно орієнтованого та компетентнісного підходу. Тому опрацювання модуля «Інтерактивні технології організації діяльності учнів на етапі формування ключових та художньо-естетичних компетентностей» сприятиме підвищенню професійної компетентності вчителя мистецьких предметів щодо усвідомленого та ефективного застосування сучасних педагогічних технологій в контексті компетентнісно спрямованої освіти.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (3)



Часть 2. Інтерактивні технології організації діяльності учнів на етапі формування ключових та художньо-естетичних компетентностей


Предметно-інтегративна система мистецької освіти у загальноосвітніх навчальних закладах складає основу державних освітніх стандартів освітніх галузей «Мистецтво» та «Естетична культура» як в початковій, так і в основній та старшій школі. Навчальні предмети утворюють єдиний наскрізний цикл, спрямований на всебічне неперервне опанування учнями художніми цінностями впродовж усього терміну навчання в школі на основі особистісно орієнтованого та компетентнісного підходу. Тому опрацювання модуля «Інтерактивні технології організації діяльності учнів на етапі формування ключових та художньо-естетичних компетентностей» сприятиме підвищенню професійної компетентності вчителя мистецьких предметів щодо усвідомленого та ефективного застосування сучасних педагогічних технологій в контексті компетентнісно спрямованої освіти.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (1)