Каталог курсов

Humanities
Українська мова Тема 7. Числівник
Вчитель укр. мови 6 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Бесплатный

Числівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. Правопис числівників.

Lection number Лекций (9)
Tasks number Заданий (1)

 

Humanities
МОРФОЛОГИЯ
Вчитель рос. мови та літ. 5 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Бесплатный

Общее понятие о частях речи,самостоятельных и(повторение и углубление с опоройна украинский язык).

Lection number Лекций (2)
Tasks number Заданий (1)

 

Humanities
Словосочетание и предложение
Вчитель рос.мови та літ. 8 клас Віртуальне м/о вчителів рос.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Бесплатный
Частей: 5

Словосочетание Главное и зависимое слово в словосочетании. Структура и виды словосочетаний по типу подчинительной связиПредложение. Основные признаки предложения. Простое и сложное предложение. Типы предложений по цели высказывания. Основные признаки предложения: смысловая законченность и интонационная оформленность. Простое и сложное предложение. Типы предложений по цели высказывания.

Lection number Лекций (16)
Tasks number Заданий (1)

 

Humanities
Простое предложение
Вчитель рос.мови та літ. 8 клас Віртуальне м/о вчителів рос.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Бесплатный

Двусоставные предложения Подлежащее и сказуемое как главные члены предложения. Способы выражения подлежащего. Простое (глагольное) и составное (именное и глагольное) сказуемое. Связка. Второстепенные члены предложения. Дополнение (прямое и косвенное), определение (согласованное и несогласованное), обстоятельство и его виды по значению. Приложение как особый вид определения. Дефис при приложении.Односоставные предложения. Главный член односоставных предложений. Виды односоставных предложений. Неполные предложения. Тире в неполном предложении.

Lection number Лекций (6)
Tasks number Заданий (2)

 

Humanities
Тема 4. Развитие речи.
Вчитель рос. мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Бесплатный
Частей: 1

Развитие речи.

Lection number Лекций (7)
Tasks number Заданий (0)

 

Humanities
Тема 3. Лингвистика текста.
Вчитель рос. мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Бесплатный
Частей: 1

Лингвистика текста.

Lection number Лекций (5)
Tasks number Заданий (0)

 

Miscellaneous
Тема 2 "Я і світ"
Вчитель укр. мови 6 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Бесплатный

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Тема 2

Lection number Лекций (21)
Tasks number Заданий (0)

 

Miscellaneous
Структурирование уроков (временный курс)
Вчитель укр. мови 6 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Бесплатный

====== ЧИТАТЬ =========Структурирование уроков (временный курс)Многое повторяется из курса "Тема 2 "Я і світ" "

Lection number Лекций (23)
Tasks number Заданий (0)

 

Miscellaneous
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ
Вчитель математики 6 клас Віртуальне м/о вчителів математики Дніпропетровської обл.
Бесплатный

1. Відношення. Основна властивість відношення. Масштаб2. Пропорція. Основна властивість пропорції. Пряма та обернена пропорційні залежності. Поділ числа у даному відношенні3. Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки4. Ймовірність випадкової події5. Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. Круговий сектор. Циліндр. Конус. Куля. Стовпчасті та кругові діаграми

Lection number Лекций (9)
Tasks number Заданий (5)

 

Miscellaneous
ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ
Вчитель світ.літ. 7 клас Віртуальне м/о вчителів світ.літ. Дніпропетровської обл.
Бесплатный

Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки. Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. Друга світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте» та ін.), А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), Б.Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…») та інші – 2-3 твори за вибором учнів і вчителя). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Василь Володимирович Биков (1924 – 2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. (ТЛ) Поглиблення понять про роман (історичний роман).Види і функції пейзажу у творі. Початкові поняття про художній час, художній простір. (ЛК) Культура проти війни (твори живопису, музики, кіно, у яких викривається фашизм). (УС) Висловлювання українських митців про В. Скотта, його вплив на розвиток історичного роману. (ЕК) Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка). Зіставлення літературних творів із їхніми утіленнями в інших видах мистецтва (кіно, театр, ілюстрації та ін.).

Lection number Лекций (1)
Tasks number Заданий (0)