Catalog of courses

Humanities
Українська мова Тема 7. Числівник
Вчитель укр. мови 6 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

Числівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. Правопис числівників.

Lection number Lections of (9)
Tasks number Tasks of (1)

 

Humanities
МОРФОЛОГИЯ
Вчитель рос. мови та літ. 5 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Общее понятие о частях речи,самостоятельных и(повторение и углубление с опоройна украинский язык).

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (1)

 

Humanities
Словосочетание и предложение
Вчитель рос.мови та літ. 8 клас Віртуальне м/о вчителів рос.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free
Parts number: 5

Словосочетание Главное и зависимое слово в словосочетании. Структура и виды словосочетаний по типу подчинительной связиПредложение. Основные признаки предложения. Простое и сложное предложение. Типы предложений по цели высказывания. Основные признаки предложения: смысловая законченность и интонационная оформленность. Простое и сложное предложение. Типы предложений по цели высказывания.

Lection number Lections of (16)
Tasks number Tasks of (1)

 

Humanities
Простое предложение
Вчитель рос.мови та літ. 8 клас Віртуальне м/о вчителів рос.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Двусоставные предложения Подлежащее и сказуемое как главные члены предложения. Способы выражения подлежащего. Простое (глагольное) и составное (именное и глагольное) сказуемое. Связка. Второстепенные члены предложения. Дополнение (прямое и косвенное), определение (согласованное и несогласованное), обстоятельство и его виды по значению. Приложение как особый вид определения. Дефис при приложении.Односоставные предложения. Главный член односоставных предложений. Виды односоставных предложений. Неполные предложения. Тире в неполном предложении.

Lection number Lections of (6)
Tasks number Tasks of (2)

 

Humanities
Тема 4. Развитие речи.
Вчитель рос. мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free
Parts number: 1

Развитие речи.

Lection number Lections of (7)
Tasks number Tasks of (0)

 

Humanities
Тема 3. Лингвистика текста.
Вчитель рос. мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free
Parts number: 1

Лингвистика текста.

Lection number Lections of (5)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
Тема 2 "Я і світ"
Вчитель укр. мови 6 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Тема 2

Lection number Lections of (21)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
Структурирование уроков (временный курс)
Вчитель укр. мови 6 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

====== ЧИТАТЬ =========Структурирование уроков (временный курс)Многое повторяется из курса "Тема 2 "Я і світ" "

Lection number Lections of (23)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ
Вчитель математики 6 клас Віртуальне м/о вчителів математики Дніпропетровської обл.
Free

1. Відношення. Основна властивість відношення. Масштаб2. Пропорція. Основна властивість пропорції. Пряма та обернена пропорційні залежності. Поділ числа у даному відношенні3. Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки4. Ймовірність випадкової події5. Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. Круговий сектор. Циліндр. Конус. Куля. Стовпчасті та кругові діаграми

Lection number Lections of (9)
Tasks number Tasks of (5)

 

Miscellaneous
ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ
Вчитель світ.літ. 7 клас Віртуальне м/о вчителів світ.літ. Дніпропетровської обл.
Free

Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки. Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. Друга світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте» та ін.), А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), Б.Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…») та інші – 2-3 твори за вибором учнів і вчителя). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Василь Володимирович Биков (1924 – 2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. (ТЛ) Поглиблення понять про роман (історичний роман).Види і функції пейзажу у творі. Початкові поняття про художній час, художній простір. (ЛК) Культура проти війни (твори живопису, музики, кіно, у яких викривається фашизм). (УС) Висловлювання українських митців про В. Скотта, його вплив на розвиток історичного роману. (ЕК) Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка). Зіставлення літературних творів із їхніми утіленнями в інших видах мистецтва (кіно, театр, ілюстрації та ін.).

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (0)