Каталог курсов

Miscellaneous
Іформаційно-технологічний профіль
Абросімова Ганна Сергіївна
Бесплатный
Частей: 1

Матеріали до теоретичних, практичних, лабораторних занять з інформатики в класах інформаційно-технологічного профілю 8-11.

Lection number Лекций (5)
Tasks number Заданий (2)

 

Miscellaneous
Однорідні члени речення
Ушакова Ірина Вікторівна
Бесплатный
Частей: 1

Матеріали для учнів 8-го класу

Lection number Лекций (1)

 

Miscellaneous
Однорідні і неоднорідні означення
Ушакова Ірина Вікторівна
Бесплатный

конспект уроку

Lection number Лекций (1)

 

Miscellaneous
творчість В.Стефаника
Найденко Римма Миколаївна
Школьный курс
Частей: 1

творчість В.Стефаника

Lection number Лекций (1)
Tasks number Заданий (8)

 

Miscellaneous
Гумористи України
Найденко Римма Миколаївна
Школьный курс
Частей: 4

Гумористи України

Lection number Лекций (2)
Tasks number Заданий (9)

 

Miscellaneous
Профільне навчання. Діалектика. Суржик
Найденко Римма Миколаївна
Школьный курс

Лекція для 10 кл

Lection number Лекций (2)
Tasks number Заданий (4)

 

Miscellaneous
Неокласики
Найденко Римма Миколаївна
Школьный курс
Частей: 1

Група київських неокласиків

Lection number Лекций (2)
Tasks number Заданий (6)

 

Miscellaneous
Основи теорії літератури
Гебель Кіра Миколаївна
Школьный курс
Частей: 5

Ще в глибоку давнину людина намагалася пізнати навколишній світ і з’ясувати своє місце в ньому. Про це свідчать наскельні малюнки, орнаменти на керамічних виробах, оздоблення стародавніх храмів, обрядові ритуальні пісні. Людина, застосовуючи різні художні засоби, намагалася відтворювати життя в різних формах, що спричинило появу таких галузей мистецтва, як література, музика, живопис, скульптура, архітектура, хореографія, театр, кіно тощо. Це образний спосіб моделювання дійсності.

Lection number Лекций (5)
Tasks number Заданий (0)

 

Miscellaneous
Синтаксис української мови
Гебель Кіра Миколаївна
Школьный курс
Частей: 3

Важливе місце у вивченні української мови займає завершальний розділ – «Синтаксис». Під час викладання синтаксису мають органічно поєднуватися три вихідні позиції: грамотність, лінгвістичне мислення і національно-мовна свідомість

Lection number Лекций (3)
Tasks number Заданий (3)