Catalog of courses

Miscellaneous
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я
Вчитель основ здоров’я 6 клас Віртуальне м/о вчителів основ здоров’я Дніпропетровської обл.
Free
Parts number: 2

Тема 1. Соціальне благополуччя1.1. Спілкування і здоров’я1.2. Конфлікти і здоров’я1.3. Стосунки з одноліткамиТема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі2.1. Безпека в побуті2.2Пожежна безпека оселі2.3. Проживання у промисловій зоні2.4. Безпека руху велосипедиста2.5. Поведінка в екстремальних ситуаціях

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (3)

 

Humanities
ПРОСВІТНИЦТВО
Вчитель світ.літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів світ.літ. Дніпропетровської обл.
Free

Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм). Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія створення твору, зумовлена інтересом суспільства до географічних відкриттів і пошуками шляхів зміни суспільства. Просвітницькі ідеї у творі. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова. Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Вільшаний король», «Травнева пісня». Роль Й.В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й.В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання і щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. (ТЛ) Поглиблення понять про роман, оду. Композиція. (ЛК) Європейське мистецтво доби Просвітництва. (УС) Ідеї Просвітництва в Україні. (ЕК) Порівняння оригіналів і художніх перекладів (у фрагментах і цілісно за умови володіння учнями іноземною мовою).

Lection number Lections of (16)
Tasks number Tasks of (8)

 

Miscellaneous
Тема 1. Я,моя сім'я, друзі.
Вчитель нім.мови 9 клас Віртуальне м/о вчителів нім.мови Дніпропетровської обл.
Free

Описувати людей, події та явища.Висловлювати власне ставлення до подій, вчинків, характеризувати стосунки між людьми.

Lection number Lections of (6)
Tasks number Tasks of (0)

 

Humanities
Художественная литература как один из видов искусства. Значение книги и чтения в жизни человека.Материал подготовила Убизская И.Н.
Вчитель рос. мови та літ. 5 клас Віртуальне м/о вчителів рос. мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Ученик отмечает роль книги и чтения в культурном развитии человека; рассказывает о школьном предмете «Литература», который предполагает чтение и изучение произведений русских писателей и писателей других стран.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
ВСТУП
Вчитель світ.літ. 7 клас Віртуальне м/о вчителів світ.літ. Дніпропетровської обл.
Free

Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів. (ТЛ) Поглиблення понять про оригінал і переклад. Переспів. (ЛК) Роль художніх перекладів у розвитку культурного діалогу, дружніх взаємин між народами. (УС) Основні відомості про розвиток української перекладацької традиції. Майстри художнього перекладу. (ЕК) Основні принципи аналізу та інтерпретації оригіналу і художнього перекладу. Переклад і переспів: схожість і відмінність.

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
РОМАНТИЗМ
Вчитель світ.літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів світ.літ. Дніпропетровської обл.
Free
Parts number: 1

Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах. Генріх Гейне (1797-1856). «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів. Джордж Ноел Гордон Байрон (1788-1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда». Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні і біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона. Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.).Відображення духовного життя особистості, історії та культури Європи в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда». Герой і автор: схожість і відмінність. Особливості віршової організації поеми (спенсерова строфа).

Lection number Lections of (34)
Tasks number Tasks of (6)

 

Miscellaneous
Всесвітня історія. Вступ.
Вчитель історії 9 клас Віртуальне м/о вчителів історії Дніпропетровської обл.
Free

Борищук Світлана Олександрівна,вчитель історії та правознавства Вільнянської загальноосвітньої школи Апостолівського району

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
Общие сведения о языке
Вчитель рос.мови та літ. 8 клас Віртуальне м/о вчителів рос.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Канчук Татьяна Владимировна, учитель русского языка

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
Back to school
Вчитель англ.мови 9 клас Віртуальне м/о вчителів англ.мови Дніпропетровської обл.
Free

Шаламай А. М., Мар'янська ЗШ № 1, Апостолівський район

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
Англійська мова 5 клас. Тема 1. Я, моя сім’я, мої друзі.
Вчитель англ.мови 5 клас Віртуальне м/о вчителів англ.мови Дніпропетровської обл.
Free

Куліш В.І.(мої родинні зв’язки, професії батьків, мої друзі та їх уподобання)

Lection number Lections of (9)
Tasks number Tasks of (0)