Catalog of courses
![BiologicalSciences BiologicalSciences](/img/icon/biologicalsciences.png)
Як створити власне висловлення?
Літвінова Тетяна Вікторівна
Літвінова Тетяна Вікторівна
Free
Parts number: 5
Parts number: 5
Підвищити оцінку з ЗНО допоможе твір або власне висловлення. Завдання перевіряє уміння створити текст на дискусійну тему за певний час, загальні знання й уміння правильно формулювати тезу, переконливо її аргументувати, логічно й зрозуміло викладати думки, робити висновок, доречно вживати слова, грамотно оформлювати написане. Лише за дотримання структури твору можна отримати додаткові бали.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![InformationTechnology InformationTechnology](/img/icon/informationtechnology.png)
Основи мультимедіа
Сідєльник Сергій Олександрович
Сідєльник Сергій Олександрович
Free
Ефективне використання сучасних засобів інформатизації в загальній середній освіті неможливе без відповідної підготовки і перепідготовки шкільних учителів. Якою б не була оснащеність шкіл комп'ютерною технікою, доступом до світових телекомунікаційних систем, сучасними електронними виданнями і ресурсами практичний ефект від використання усіх цих інновацій буде мінімальним без наявності відповідних знань, умінь і мотивації у педагогів.Їх навчання стає найважливішим державним завданням, що визначається в законі України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки», вирішується в комплексних програмах, пов'язаних з інформатизацією освіти, Державній цільовій програмі «Сто відсотків», Одним з напрямів підвищення кваліфікації учителів повинне стати їх знайомство з найбільш поширеними і ефективними, з точки зору використання в освіті, інформаційними ресурсами і технологіями. У переліку таких ресурсів і технологій одне з головних місць посідає мультимедіа.Розвиток індустрії інформаційних послуг сфери освіти, що включає виробництво і публікацію навчально-методичних мультимедіа-матеріалів для педагогів, разом із створенням і розвитком телекомунікаційних структур окремих освітніх установ і галузі в цілому складає основу формування інфраструктури інформатизації освіти.Учителі повинні опанувати багатозначність поняття мультимедіа і специфіку педагогічного застосування мультимедіа в усіх її значеннях, а саме в якості технології, що описує порядок розробки, функціонування і застосування засобів обробки інформації різних типів, продукції, створеної на основі мультимедійної технології, мультимедійної комп'ютерної програми, комп'ютерного апаратного забезпечення, особливого узагальнюючого виду інформації, що об'єднує в собі інформацію різних типів.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Використання інноваційних освітніх технологій у дошкільній освіті
Гуртовая Лариса Николаевна
Гуртовая Лариса Николаевна
Free
Parts number: 4
Parts number: 4
Мета курсу: розкрити сучасні наукові підходи до освітньої діяльності дітей дошкільного вікуу світлі Базового компоненту дошкільної освіти.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Business Business](/img/icon/business.png)
Квадратні рівняння
Рагулина Ольга Васильевна
Рагулина Ольга Васильевна
Free
Parts number: 1
Parts number: 1
Поглиблене вивчення теми "Квадратні рівняння"
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Розв'язування рівнянь та нерівностей
Паламарюк Анастасія Олесандрівна
Паламарюк Анастасія Олесандрівна
Free
Parts number: 5
Parts number: 5
Мета курсу: реалізація основних положень концепції профільного навчання в старшій школі, організація самоосвітньої діяльності учнів. Курс складається з п'яти тематичних модулів, кожен з яких містить основні теоретичні відомості, довідковий матеріал, як проміжний етап між вивченою теорією та самостійним виконанням практичних завдань, приклади розв’язання рівнянь і нерівностей, домашнє завдання. Система домашніх вправ подана в трьох рівнях (кожному учню запропоновано 5 завдань: по два завдання середнього та достатнього рівнів та одне завдання високого рівня. У кожному модулі є орієнтири для пошуку відповідної літератури. Даний самоосвітній курс дозволяє виробити навички та вміння у розв'язанні рівнянь і нерівностей різними методами, якісно підготуватися до зовнішнього незалежного тестування з математики (це передусім методи розв'язування рівнянь і нерівностей, що містять знак модуля, рівнянь і нерівностей з параметрами). Курс можуть переглядати лише користувачі, зареєстровані на порталі "Класна оцінка" зі статусом "Учень".
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Miscellaneous Miscellaneous](/img/icon/miscellaneous.png)
Физика. Электрическая цепь
Гаман Ирина Николаевна
Гаман Ирина Николаевна
Free
Parts number: 4
Parts number: 4
Разделы курса: 1.Электродвижущая сила 2.Закон Ома для полной цепи. 3.Работа, мощность электрического тока. 3.Правила Кирхгофа
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Physics Physics](/img/icon/physics.png)
Вирусология и биотехнология
Шаповалов Олег Алексеевич
Шаповалов Олег Алексеевич
Free
Parts number: 2
Parts number: 2
Основная цель преподавания дисциплины - формирование у учеников научного мировоззрения о природе вирусов, об их роли в общебиологических процессах и в патологии животных. В настоящее время вырос относительный удельный вес вирусов в инфекционной патологии человека и животных, а против многих вирусных болезней, в отличие от бактериальных инфекций, еще не создано средств диагностики, лечения и специфической профилактики. В связи с этим вирусология есть одной из ведущих и профилирующих дисциплин медико-биологических и ветеринарных наук. Содержимое дисциплины включает разделы по общей и частной вирусологии.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Humanities Humanities](/img/icon/humanities.png)
Політична карта світу
Лущик Татьяна Владимировна
Лущик Татьяна Владимировна
Free
Parts number: 3
Parts number: 3
Навчальний предмет: соціально-економічна географія світу, 10 клас. Дистанційний курс «Політична карта світу». Тривалість курсу: 6 тижнів (12 годин). Дистанційний курс складається з трьох модулів: «Політична карта світу та її формування», «Системи країн. Типологія держав», «Міжнародні організації». Цілі курсу: дати глибокі теоретичні основи з теми курсу, удосконалити вміння учнів аналізувати, узагальнювати, демонструвати й оцінювати результати своєї діяльності, прищепити практичні навички самоорганізації та використання сучасних інформаційних технологій у навчанні, показати важливість застосування набутих знань на практиці.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)
![Business Business](/img/icon/business.png)
Математика - це цікаво!
Федорова Инна Пантелеевна
Федорова Инна Пантелеевна
Free
Parts number: 1
Parts number: 1
Цікаві факти про математичні відкриття, математиків, інформація про математичні задачі та способи їх розв'язування.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![InformationTechnology InformationTechnology](/img/icon/informationtechnology.png)
Подготовка к олимпиаде по программированию. Работа с целыми числами
Шилова Юлия Валериевна
Шилова Юлия Валериевна
Free
Parts number: 1
Parts number: 1
Рассмотрен раздел решения задач по теме “Целые числа”. Как показывает практика работы с учащимися, ученик воспринимает целое число, как единое целое, а не набор цифр, с которыми можно совершать различные операции. Имея набор таких задач, можно раскрыть отдельные темы программирования достаточно качественно. Особенно это помогает при подготовке учащихся к олимпиадам. Преимуществом такого подхода является конструирование задач из минимального количества инструкций, а также достаточно простая “ручная” прокрутка программы, что немаловажно для понимания задачи.Курс рассчитан на10 часов. Разбит на 4 модуля. Подготовлен для учеников 8-9 классов. Данный курс является одним из элементов подготовки к олимпиаде и посвящен решению более понятных для начинающих "олимпиадников" задач на работу с целыми числами.Начальные требования к учащимся : знание основ алгоритмизации и программирование. Ориентирован на знание конструкций языка Паскаль. Предусмотрено решение задач различного уровня сложности. Приводятся примеры решения олимпиадных задач.
![Lection number Lection number](/img/icon/kol_lectin.png)
![Tasks number Tasks number](/img/icon/kol_zadaniy.png)