Основи мультимедіа
Free
Registered pupils: 3
Ефективне використання сучасних засобів інформатизації в загальній середній освіті неможливе без відповідної підготовки і перепідготовки шкільних учителів. Якою б не була оснащеність шкіл комп'ютерною технікою, доступом до світових телекомунікаційних систем, сучасними електронними виданнями і ресурсами практичний ефект від використання усіх цих інновацій буде мінімальним без наявності відповідних знань, умінь і мотивації у педагогів.Їх навчання стає найважливішим державним завданням, що визначається в законі України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки», вирішується в комплексних програмах, пов'язаних з інформатизацією освіти, Державній цільовій програмі «Сто відсотків», Одним з напрямів підвищення кваліфікації учителів повинне стати їх знайомство з найбільш поширеними і ефективними, з точки зору використання в освіті, інформаційними ресурсами і технологіями. У переліку таких ресурсів і технологій одне з головних місць посідає мультимедіа.Розвиток індустрії інформаційних послуг сфери освіти, що включає виробництво і публікацію навчально-методичних мультимедіа-матеріалів для педагогів, разом із створенням і розвитком телекомунікаційних структур окремих освітніх установ і галузі в цілому складає основу формування інфраструктури інформатизації освіти.Учителі повинні опанувати багатозначність поняття мультимедіа і специфіку педагогічного застосування мультимедіа в усіх її значеннях, а саме в якості технології, що описує порядок розробки, функціонування і застосування засобів обробки інформації різних типів, продукції, створеної на основі мультимедійної технології, мультимедійної комп'ютерної програми, комп'ютерного апаратного забезпечення, особливого узагальнюючого виду інформації, що об'єднує в собі інформацію різних типів.
Lections of (1)
Tasks of (0)