Вступ до курсу / Вступ до курсу

Вступ до курсу

Мотивація педагогів для роботи за дистанційним курсом

 

Вже багато років ми впроваджуємо в практику своєї роботи різноманітні інноваційні технології, як то: особистісно-орієнтовану освіту, соціоігрові підходи Шулешка, предметні новітні методики: Єфименка, Зайцев, Шульга, Монтессорі, Лазарєва та інші. Однак якість впровадження цих технологій дуже низька. Аналіз реального процесу життєдіяльності дитячої спільноти свідчить про відчутні труднощі в реалізації індивідуалізації виховання. Дуже гостро стоїть питання про створення гуманного освітньо-розвивального середовища, спрямованого на виховання цілісної компетентісної особистості.

В особистісно-орієнтованій групі  вихователі постійно знаходяться у пошуку, приймають рішення, співпрацюють з іншими дорослими, батьками, дітьми у створенні розвивального середовища, поважають думки дітей та їхнє право вибору, надають змогу дітям розвивати здібності та навички, які стануть основою успіху їхнього подальшого життя. Але для цього дорослі повинні мати досвід активного особистісно-орієнтованого навчання.

Тому ми вирішили змінити форму навчання педагогів-дошкільників. Основою роботи стануть тренінгові програми, які забезпечать формування професійної компетентності на основі інтеграції досвіду, теоретичних знань, практичних вмінь і особистісних властивостей, які обумовлюють готовність до актуального виконання педагогічної діяльності.

Під час тренінгів будуть постійно використовуватися  методи активного навчання, оскільки саме завдяки їм розвиваються позитивні якості особистості, формується система ставлень до пізнання, активізується взаємодія між учасниками занять, з’являються або поновлюються професійні уміння та навички необхідні для здійснення особистісно-орієнтованої освіти.

Крім того, для вдосконалення педагогічної майстерності неабияке значення має співпраця з колегами.

Навчання один з одним та один від одного.

Вихователям доведеться працювати в активному режимі,  а не лише пасивно слухати та сприймати інформацію.

Чути, говорити, бачити, робити.

Цей дистанційний курс разрахований як на індивідуальну так і на групову роботу педагогів. Як варіант може використовуватися на педрадах та семінарах.