7 КЛАС. ХІМІЯ. НУШ. НАВЧАЛЬНИЙ КУРС


Классы: 
7-А, 7-Б, 7-В, 7-Г, 9ю
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.



.

Лекція Лекцій (16)
Завдання Завдань (17)



Склад курсу

Частина 1. Розділ. 1. Хімія перші кроки


У цьому розділі ви дізнаєтеся:що означає слово «хімія»;чи використовують хіміки й хімікині магію;де використовують знання з хімії;про лабораторне обладнання, яке використовують хіміки й хімікині;чи можна зварити суп у колбі;про правила роботи в хімічній лабораторії;чому важливо носити захисні окуляри, навіть, якщо ти не супергерой;як переконатися, що під час експерименту ви все виконали правильнояк експеримент сприяє формуванню теорії;як повідомити про свої дослідження.

Лекція Лекцій (4)
Завдання Завдань (4)



Частина 2. Розділ 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук


У цьому розділі ви дізнаєтеся:із чого складаються речовини;чим відрізняються атоми від молекул;яка шпаргалка найкраща на контрольних із хімії;чим відрізняється залізо від борошна;як можна спілкуватися з хіміком із племені тумба-юмба;яку інформацію містить хімічна формула;чим відрізняється кисень від озону;як складають формули речовин;чи багато металів у природі;як швидко вивчити всі символи хімічних елементів, якщо ви не суперкомп'ютер.

Лекція Лекцій (6)
Завдання Завдань (6)



Частина 3. Розділ 3. Досліджуємо речовини та суміші


У цьому розділі ви дізнаєтеся:чи можна створити скульптуру з повітря або цукру;чи є щось спільне між зорею на небі та льодом у напої;як відрізнити справжнє золото від підробки;чи можна відокремити горох від сочевиці без магії;чому молоко змішується з чаєм, але не змішується з олією;чи можна «зловити» туман у склянку;чому майонез тривалий час не розшаровується;чи можна отримати питну воду з морської води;чи можна дізнатися, скільки цукру в лимонаді, не спробувавши його;як визначити, скільки повітря в шоколаді;чи існують абсолютно чисті речовини.

Лекція Лекцій (4)
Завдання Завдань (4)



Частина 4. Розділ 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища


У цьому розділі ви дізнаєтеся:чи можна перетворити воду на оцет змішуванням речовин;чим відрізняється замерзання води від горіння паперу;чому маса попелу менша за масу дров, які згоріли;чи можна написати рецепт для створення води;чи «читають» хіміки й хімікині реакції, як кулінари читають рецепти;як виготовити газований напій із соди та лимонного соку;якщо змішати інгредієнти лимонаду в лабораторії, чи буде смак такий самий, як у заводського напою.

Лекція Лекцій (2)
Завдання Завдань (2)