ПІДГОТОВКА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ


Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.



Комплексна програма «Творча обдарованість», Закон України «Про загальнодержавну програму підтримки молоді на 2004–2008 роки», Концепція Державної програми роботи з обдарованою молоддю на 2006–2010 роки окреслюють стратегію особистісно орієнтованого навчання та виховання, що тлумачать як неперервний процес формування творчої, обдарованої особистості.Попри беззаперечні досягнення в розробленні феномену обдарованості, у вітчизняній науці бракує цілісних досліджень, зорієнтованих на проблемі підготовки вчителя обдарованих дітей. До того ж аналіз шкільної практики засвідчує, що вчителі початкових класів відчувають труднощі в роботі з обдарованими дітьми, оскільки недостатньо підготовлені до реалізації модерних завдань у сучасних умовах.

Лекція Лекцій (1)
Завдання Завдань (2)



Склад курсу

Частина 1. ПІДГОТОВКА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ


Комплексна програма «Творча обдарованість», Закон України «Про загальнодержавну програму підтримки молоді на 2004–2008 роки», Концепція Державної програми роботи з обдарованою молоддю на 2006–2010 роки окреслюють стратегію особистісно орієнтованого навчання та виховання, що тлумачать як неперервний процес формування творчої, обдарованої особистості.Попри беззаперечні досягнення в розробленні феномену обдарованості, у вітчизняній науці бракує цілісних досліджень, зорієнтованих на проблемі підготовки вчителя обдарованих дітей. До того ж аналіз шкільної практики засвідчує, що вчителі початкових класів відчувають труднощі в роботі з обдарованими дітьми, оскільки недостатньо підготовлені до реалізації модерних завдань у сучасних умовах.

Лекція Лекцій (1)
Завдання Завдань (2)