Курс підвищення кваліфікації учителів української мови та літератури
Классы: 
3-УКР
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
вчителі української мови та літератури
Лекцій (8)
Завдань (0)
Склад курсу
Частина 1. ІКТ-модуль. (Ст.викладач Ятвецький В.М.) "Інформаційно - комунікаційні засоби навчання як інструмент розвитку ключових компетнентностей особистості при вивченні української мови та літератури".
Мета модуля: Формування ІКТ - компетенцій для забезпечення реалізації завдань освітньої галузі “Мови і літератури”Завдання модуля. Систематизувати знання щодо:• сучасних технічних засобів навчання ;• державного урегулювання оновлення змісту освіти; • компетентнісно орієнтованого підходу. Формувати уміння:• аналізувати сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій;• використовувати діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках української мови та літератури;• здійснювати вибір засобів ІКТ відповідно до актуальних завдань освітньої галузі “Мови і літератури”. Розвинути установки щодо:• саморозвитку та самоосвіти;• трансформації перспективного педагогічного досвіду колег для застосування у власній діяльності;• забезпечення інтегративного підходу до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової .
Лекцій (2)
Завдань (0)
Частина 2. Нормативно-правовий модуль.(Ст.викладач Фурсенко Л.І.) "Правове забезпечення освіти в Україні і технологія атестації педагогічних працівників".
Зміст основних законодавчих актів про освіту та їх значення в справі реформування системи освіти в Україні; технологія атестації педагогічних кадрів.
Лекцій (2)
Завдань (0)
Частина 3. А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології"
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
Лекцій (3)
Завдань (0)
Частина 4. Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
Лекцій (1)
Завдань (0)