Творчі та контекстні завдання при вивченні хімії як спосіб забезпечення Державного стандарту повної загальної середньої освіти
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
Завдання лекції Систематизувати знання щодо- Змісту освіти як складної системи;- Впливу змісту хімічної освіти на розвиток ключових компетентностей;- Суб’єктивності творчої пізнавальної діяльності.Розвинути установки до: - створення умов для забезпечення траєкторії найближчого розвитку учнів;- рефлексії та самовдосконалення
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Склад курсу
Частина 1. Творчі та контекстні завдання при вивченні хімії як спосіб забезпечення Державного стандарту повної загальної середньої освіти
Завдання лекціїСистематизувати знання щодо- Змісту освіти як складної системи;- Впливу змісту хімічної освіти на розвиток ключових компетентностей;- Суб’єктивності творчої пізнавальної діяльності.Розвинути установки до: - створення умов для забезпечення траєкторії найближчого розвитку учнів;- рефлексії та самовдосконалення
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)