9 класс География
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
...
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Склад курсу
Частина 1. ВСТУП
Знаннєвий компонент:називає об’єкт вивчення економічної географії;розуміє зміст поняття «географічне середовище»;наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками;пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії;формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох суспільних проблем.Діяльнісний компонент:визначає роль економічної географії в системі географічних наук.Ціннісний компонент:висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 2. Розділ І. Національна економіка і світове господарство Тема 1. Національна економіка
Знаннєвий компонент:називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт», «індекс людського розвитку»;Діяльнісний компонент:розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний); Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 3. Тема 2. Світове господарство
Знаннєвий компонент:називає типи економічних систем;наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН);Діяльнісний компонент:знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20); уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 4. Розділ ІІ. Первинний сектор господарства Тема 1. Сільське господарство
Знаннєвий компонент:називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією;Ціннісний компонентаргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 5. Тема 2. Лісове господарство
Знаннєвий компонент:називає основні лісові пояси світу;пояснює розміщення лісових поясів світу, лісових масивів в Україні.Діяльнісний компонент:показує на карті світу ліси помірного поясу, вологі екваторіальні й тропічні ліси, райони лісового господарства у світі та в Україні;порівнює лісозабезпеченість України, світу й окремих його регіонів.Ціннісний компонент:усвідомлює відповідальність громадянина, місцевих громад, держави за збереження лісових ресурсів
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 6. Тема 3. Добувна промисловість
Знаннєвий компонент:наводить приклади найбільших країн-експортерів та країн-імпортерів нафти, природного газу, кам’яного вугілля;розуміє закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин;пояснює лідерство окремих країн на світових ринках мінеральної сировини за сукупністю природних і суспільних чинників, зміщення добувної промисловості до районів зі складними природними умовами, на шельф Світового океану.Діяльнісний компонент:Знаходить і показує на картах різного масштабу найбільші басейни нафти і природного газу – Перської затоки, Західносибірський, Зондський, Сахарський, Гвінейської затоки, Техаський, Мексиканської затоки, Західноканадський, Північноморський, основні райони видобування нафти і природного газу в Україні;найбільші басейни та райони видобування вугілля – Верхньосілезький (Польща), Кузнецький (Росія), Карагандинський (Казахстан), Північно-Східний (Китай), Східний (Індія), Аппалацький (США), Південно-Східний (Австралія), Донецький та Львівсько-Волинський (Україна);Ціннісний компонент:оцінює місце України на світових ринках нафти, природного газу, вугілля,усвідомлює суспільну значущість раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів в Україні
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 7. Розділ ІІІ. Вторинний сектор господарства Тема 1. Виробництво та постачання електроенергії
Знаннєвий компонент:пояснює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні..Діяльнісний компонент:Знаходить і показує на картах різного масштабу:ГЕС (ГАЕС) — каскад ГЕС на Дніпрі, Дністровська, Ташлицька;АЕС —Запорізька, Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька; ТЕС — Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська, Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська;Ціннісний компонент:оцінює перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та своєму регіоні;
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 8. Тема 2. Металургійне виробництво
Знаннєвий компонент:називає види чорних і кольорових металів;розуміє вплив сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення металургійних комбінатів;Ціннісний компонент:оцінює наслідки впливу металургійного виробництва на довкілля та здоров’я населення;
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 9. Тема 3. Хімічне виробництво. Виробництво деревини, паперу. Виробництво будівельних матеріалів
Знаннєвий компонент:називає види мінеральних добрив, види хімічної продукції; пояснює вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукціїДіяльнісний компонентхарактеризує сировинну базу виробництва хімічної продукції;аналізує зв’язки між хімічними, металургійними та іншими видами виробництв.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 10. Тема 4. Виробництво машин та устаткування
Знаннєвий компонент:називає види продукції машинобудівних підприємств, чинники розміщення окремих виробництв машин та устаткування;пояснює розміщення виробництв транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки, електротехнічної та електронної продукції побутового призначення; Діяльнісний компонент:характеризує сучасні тенденції розвитку і розміщення виробництва машин і устаткування.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 11. Тема 5. Виробництво тканин, одягу, взуття
Знаннєвий компонент:називає види тканин та сировини для їх виробництва;наводить приклади найбільших у світі та Європі країн-виробників та країн-експортерів тканин, одягу, взуття; розуміє вплив працересурсного та споживчого чинників на розвиток текстильного, швейного, взуттєвого виробництва.Діяльнісний компонент:показує на карті найбільші центри текстильного, швейного, взуттєвого виробництва в Україні;аналізує карту легкої промисловості України.Ціннісний компонент:оцінює перспективи розвитку виробництва тканин, одягу та взуття в Україні
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 12. Тема 6. Виробництво харчових продуктів, напоїв
Знаннєвий компонент:називає складові харчової промисловості;пояснює розміщення в Україні підприємств харчової промисловості у малих містах, селищах міського типу і великих селах;знає права споживача на якісні товари і послуги.Діяльнісний компонент:показує на карті найбільші центри виробництва харчових продуктів і напоїв в Україні;характеризує особливості виробництва окремих видів продукції харчової промисловості;аналізує карту харчової промисловості України.Ціннісний компонент:оцінює місце України на світовому та європейському ринках продовольства;надає перевагу продуктам харчування українського виробництва над іншими під час планування покупок для родини
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 13. Розділ ІV. Третинний сектор господарства Тема 1. Транспорт
Знаннєвий компонентназиває види транспорту, істотні ознаки понять «транспортний вузол», «транспортна магістраль», «обсяг перевезень», «вантажообіг»;Ціннісний компонент:оцінює вплив різних видів транспорту на довкілля та здоров’я населення;
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 14. Тема 2. Торгівля
Знаннєвий компонент:називає види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі.Ціннісний компонент:оцінює роль малого підприємництва у розвитку ринку товарів і послуг.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 15. Тема 3. Туризм
Знаннєвий компонент:називає види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму»;розуміє вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму.Діяльнісний компонент:показує на карті основні райони туризму в Україні.Ціннісний компонент:обґрунтовує рівень розвитку туризму в районах України
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 16. Тема 4. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я
Знаннєвий компонент:розуміє вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні.Діяльнісний компонент:обґрунтовує рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров’я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні;показує на карті найвідоміші центри освіти та науки в Україні і світі.Ціннісний компонент:оцінює роль освіти у формуванні громадянського суспільства в Україні;аналізує вплив географічного середовища на здоров’я населення;аналізує умови для створення технополісів в Україні та прогнозує їх розвиток
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 17. Тема 5. Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування
Знаннєвий компонент:називає ознаки понять «кредит», «фінансовий центр», «офшор»розуміє взаємозв’язок між рівнем розвитку господарства і обсягом фінансових послуг у країні;пояснює значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини.Діяльнісний компонент:показує на карті найбільші міжнародні фінансові центри – Лондон, Нью-Йорк, Сингапур, Сянган (Гонконг), Токіо, Шанхай, Мумбаї, Франкфурт-на-Майні, Чикаго;країни-офшори,
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 18. Розділ V. Глобальні проблеми людства
Знаннєвий компонент:називає глобальні проблеми людства;наводить приклади конфлікто небезпечних регіонів Європи та світу;характеризує поширення глобальних проблем та їх прояв на території України, Діяльнісний компонент:аналізує сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем;показує на карті країни, що володіють ядерною зброєю, найбільші в світі райони екологічної катастрофи.Ціннісний компонент:оцінює наслідки прояву глобальних проблем для окремих регіонів і країн світу, роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язуванні;обґрунтовує можливі шляхи подолання глобальних проблем
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)