Курс «Арт-персоніфікований простір сучасного педагога»
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
Курс орієнтований на вчителів мистецьких дисциплін музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, інтегрований курс «Мистецтво» в рамках очно-дистанційних курсів підвищення кваліфікації вчителів на базі ООІУВ. Опрацювання курсу «Арт-персоніфікований простір сучасного педагога» сприятиме підвищенню рівня професійної компетентності вчителя мистецьких предметів, усвідомленому та продуктивному застосуванню сучасного мистецько-педагогічного інструментарію в контексті компетентнісно спрямованої освіти.Мета курсу ознайомити педагогів у галузі художньо-педагогічних інновацій, для ефективного їх використання в контексті компетентно - спрямованого освітнього процесу.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Склад курсу
Частина 1. Вступ до курсу:Персоніфікований простір.
Розглянути зміст курсу, ознайомитись з інструментарієм порталу. Відпрацювати навички роботи у дистанційному курсі.Розглянути можливості арт-персоніфікованого простору.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 2. «Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога» (Ст. викладач С.В. Дерябіна)
Мета:Визначити основні компоненти взаємодії педагога і дитини в освітньому арт- просторі. Скласти порівняльну таблицю понять Завдання:1.Здійснити порівняльний аналіз понять арт-терапія - арт-педагогіка (Додаток1,2). Надати посилання. Обговорити у форумі.2. Апробувати на практиці комплекс арт-педагогічних прийомів, проаналізувати процес. (Додаток 2 «Памятка артуроку», «Арт-технолоігї»). Надати посилання. Обговорити у форумі.3. Створити опорний конспект (клас, тема на вибір). 4. Пройти тестовий контроль5. Пройти опитування.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 3. Розвиток критичного мислення на уроках художньо-естетичного циклу
Курс орієнтований на вчителів мистецьких дисциплін музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, інтегрований курс «Мистецтво» в рамках очно-заочних курсів підвищення кваліфікації вчителів. Мета курсу : опанування стратегії та процедури критичного мислення, ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення у галузі художньо-педагогічних інновацій, для ефективного їх використання в контексті компетентно - спрямованого освітнього процесу.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 4. Використання технології «сторітелінг» на уроках художньо-естетичного циклу
Використання вчителем такої методики - гарний привід для учня описати свої вчинки та почуття, проаналізувати власні дії, оцінити наслідки та зробити висновки на майбутнє. Учень вчиться формулювати свої думки та розповідати про себе.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Частина 5. Проектування педагогічної дяльності в умовах арт-середовища.
Зпроектувати арт-середовище використовуючи технології.
![Лекція](/img/icon/kol_lectin.png)
![Завдання](/img/icon/kol_zadaniy.png)