1 клас. ОТМ
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
Курс призначено для учнів 1 класу
Лекцій (32)
Завдань (0)
Склад курсу
Частина 1. Відтворення простих форм лінією, плямою, в об’ємі
Учень (учениця) відчуває та намагається виразити (мовленнєвими засобами та в образотворчій діяльності):-емоційне ставлення до краси природних форм;виявляє:-інтерес до творів образотворчого мистецтва та художньої діяльності; розпізнає:-прості геометричні форми (площинні та об’ємні); називає (за допомогою вчителя):-деякі художні матеріали та інструменти (олівець, фломастер, ручки, крейда, гуаш, папір, пластилін, природні матеріали); -прості площинні геометричні форми (прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал);-деякі види ліній (пряма, хвиляста, довга, коротка, ламана, тонка, товста тощо);уміє (на елементарному рівні):-проводити лінії різного виду і типу графічними інструментами та матеріалами;намагається: -передавати основний, узагальнений характер форми: лінією, силуетом (у зображенні на площині) або в об'ємі (у ліпленні);-передавати співрозмірність окремих складових частин форми; -рівномірно заповнювати зображенням площину аркуша;-створювати певний за характером образ графічними засобами;-відтворювати форму об'єктів конструктивним способом ліплення (складання цілого з частин); -користуватися графічними матеріалами, гуашевими фарбами, пластиліном, ножицями та кольоровим папером;-раціонально організовувати і прибирати робоче місце; дотримується:-правил безпечного користування матеріалами та інструментами при виконанні тематичних завдань.
Лекцій (8)
Завдань (0)
Частина 2. Елементарні засоби компонування простих форм
Учень (учениця) відчуває та намагається виразити (мовленнєвими засобами та в образотворчій діяльності):-емоційне ставлення до багатства барв у навколишній дійсності та у мистецтві;розпізнає та називає:-матеріали та інструменти художника-живописця;-спектральні кольори;-три основні та похідні від них кольори, користується ними у практичній діяльності;уміє (на елементарному рівні):-користуватися палітрою;-намічати лінію горизонту; -складати, вирізувати та прорізувати прості силуетні форми;намагається (на елементарному рівні): -повністю заповнювати площину аркуша за допомогою великого зображення або рівномірного розташування зображуваних елементів;-працювати одразу фарбами (без попереднього контуру олівцем);-утворювати похідні кольори шляхом змішуванням основних (на палітрі та безпосередньо у роботі);-утворювати розбілені та замутнені кольори додаванням білої та чорної фарб;-оздоблювати простими геометричними елементами силуетні форми;-вирізати симетричну силуетну форму із застосуванням однієї або декількох вісей симетрії;має елементарне уявлення про:-послідовність роботи над малюнком;-основні правила організації робочого місця;-правил безпечної та раціональної роботи художніми матеріалами та інструментами;дотримується правил:-техніки безпеки при роботі з ножицями, пензлями;прагне:-прикрашати середовище власною художньою працею.
Лекцій (7)
Завдань (0)
Частина 3. Зображення основних форм та їхніх частин у графіці та живописі
Учень (учениця) виявляє емоційне ставлення (мовленнєвими засобами та в образотворчій діяльності):-до краси зимової та весняної природи у творах мистецтва та у навколишньому світі;аналізує (за допомогою вчителя):- основну форму, її взаємозв'язок з частинами;розпізнає і називає:-“холодні” кольори та їх відтінки;-основні та похідні кольори, відтінки кольорів (типу темно-фіолетовий, жовто-зелений); уміє: -малювати на площині фарбами (крейдами, фломастером) одразу в матеріалі (без попереднього контуру олівцем); намагається:-раціонально організовувати робоче місце; -передавати у зображенні елементарні співвідношення частин форми;-повністю заповнювати аркуш зображенням;-розміщувати зображення предметів у межах площини землі; -передавати стан природи (зимової, весняної) засобами живопису; має уявлення про:-необхідність свідомого вибору положення аркуша (горизонтальне, вертикальне) залежно від форми об'єкта зображення;-виражальні можливості кольору та його роль у створенні художнього образу;-роль вісі симетрії у створенні силуетної симетричної форми;уміє (на елементарному рівні): -користуватися палітрою;-змішувати фарби з метою отримання необхідних (світлих, темних) відтінків кольорів;дотримується:-правил безпечного користування художніми матеріалами та інструментами.
Лекцій (9)
Завдань (0)
Частина 4. Цілісність форми у скульптурі та архітектурі
Учень (учениця) відчуває та намагається виразити (мовленнєвими засобами та в образотворчій діяльності):-емоційне ставлення до краси форм навколишнього світу;розпізнає та називає (з допомогою вчителя):-прості об’ємні геометричні форми (куб, циліндр, конус, куля);-основні складові частини будови птахів, тварин, людини, будівель; має уявлення про:-особливості ліплення із суцільного шматка пластичного матеріалу;намагається: -передавати в об’ємі елементарні співвідношення частин форми;-узгоджувати основну форму з елементами оздоблення;-виконувати елементарні об’ємні зображення в техніці паперопластики;проявляє:-кмітливість, аналітичне мислення у процесі виконання дидактичних вправ; дотримується:-правил безпечного користування художніми матеріалами та інструментами.
Лекцій (4)
Завдань (0)
Частина 5. Стилізування та орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві
Учень (учениця) виявляє та елементарно висловлює (з допомогою вчителя):-своє емоційно-ціннісне ставлення до естетичного в навколишньому світі та творах мистецтва, використовуючи при цьому засвоєні художні терміни та поняття; має уявлення про:-візерунок та орнамент;-спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту;-“орігамі” як вид художньої роботи з папером;намагається:-спрощувати на елементарному рівні природні форми;-поєднувати силуетну форму та декор;-виконувати об'ємні зображення із суцільного шматка пластичного матеріалу та прикрашати їх декором;-раціонально організовувати робоче місце;дотримується:-правил безпечного користування художніми матеріалами та інструментами;володіє:-елементарними навичками роботи в колективі.
Лекцій (4)
Завдань (0)