Урок 24. Робота з поштовим клієнтом
Практична робота №9. Робота з поштовим клієнтом.Тема: Робота з поштовим клієнтом. Практична робота №9. Робота з поштовим клієнтом.
Мета:
Навчальна. Навчитися надсилати, отримувати й перенаправляти повідомлення, використовувати шаблони повідомлень, розміщувати повідомлення у папках, видаляти повідомлення, керувати обліковими записами.
Розвиваюча. Розвивати комунікативність учнів.
Виховна. Виховувати культуру веб-листування.
Тип уроку. Комбінований.
План:
- Актуалізація опорних знань.
- Робота з поштовим клієнтом.
- Практична робота №9: “Робота з поштовим клієнтом”
- Типові запитання до уроку.
- Домашнє завдання.
Хід уроку:
1. Актуалізація опорних знань.
Практичне опитування:
- Які дії потрібно зробити, щоб зареєструвати електронну скриньку?
- Як приєднати до листа вкладений файл, якого формату може бути цей файл?
- З якою метою потрібно писати тему до листа?
- Що таке смайлик? Навіщо їх використовують при листуванні?
- Що таке електронний підпис?
2. Робота з поштовим клієнтом.
3. Практична робота №9: “Робота з поштовим клієнтом”.
1. Створити лист з Привітанням на 8 Березня.(Лист повинен мати обов'язково, заголовок червоного кольору, бланк "вклітинку, горизонтальну лінію, малюнок, та гіперпосилання. Повинна бути встановлена важливість документа і вказано 3 адресата).
2. У власній папці створити текстовий документ з назвою “П/р№9_Прізвище_І”. В даний текстовий документ необхідно вставити скріншот листа.
3. Перешліть даний документ вчителю на перевірку.
4. Типові запитання до уроку.
- Назвіть відомі Вам поштові клієнти.
- Вкажіть відмінність поштового сервера від клієнта електронної пошти.
- За допомогою яких протоколів здійснюється прийом пошти.
- Особливості поштового клієнта Outlook Express.
- Як вставити посилання на веб-сторінку у листі?
- Як вставити малюнок до листа?
5. Домашнє завдання.