Інформатика 10 клас / Урок 24. Робота з поштовим клієнтом

Урок 24. Робота з поштовим клієнтом

Практична робота №9. Робота з поштовим клієнтом.

Тема: Робота з поштовим клієнтом. Практична робота №9. Робота з поштовим клієнтом.

Мета:

          Навчальна. Навчитися надсилати, отримувати й перенаправляти повідомлення, використовувати шаблони повідомлень, розміщувати повідомлення у папках, видаляти повідомлення, керувати обліковими записами.
          Розвиваюча. Розвивати комунікативність учнів.
          Виховна. Виховувати культуру веб-листування.
Тип уроку. Комбінований.

План:

  1. Актуалізація опорних знань.
  2. Робота з поштовим клієнтом.
  3. Практична робота №9: “Робота з поштовим клієнтом”
  4. Типові запитання до уроку.
  5. Домашнє завдання.

Хід уроку:

1. Актуалізація опорних знань.

Практичне опитування:

  1. Які дії  потрібно зробити, щоб зареєструвати електронну скриньку?
  2. Як приєднати до листа вкладений файл, якого формату може бути цей файл?
  3. З якою метою потрібно писати тему до листа?
  4. Що таке смайлик? Навіщо їх використовують при листуванні?
  5. Що таке електронний підпис?

2. Робота з поштовим клієнтом.


3. Практична робота №9: “Робота з поштовим клієнтом”.

1. Створити лист з Привітанням на 8 Березня.(Лист повинен мати обов'язково, заголовок червоного кольору, бланк "вклітинку, горизонтальну лінію, малюнок, та гіперпосилання. Повинна бути встановлена важливість документа і вказано 3 адресата).

2. У власній папці створити текстовий документ з назвою “П/р№9_Прізвище_І”. В даний текстовий документ необхідно вставити скріншот листа.

3. Перешліть даний документ вчителю на перевірку.

4. Типові запитання до уроку.

  1. Назвіть відомі Вам поштові клієнти.
  2. Вкажіть відмінність поштового сервера від клієнта електронної пошти.
  3. За допомогою яких протоколів здійснюється прийом пошти.
  4. Особливості поштового клієнта Outlook Express.
  5. Як вставити посилання на веб-сторінку у листі?
  6. Як вставити малюнок до листа?

5. Домашнє завдання.