Арт-персоніфікований простір


Классы: 
Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.



Курс орієнтований на вчителів мистецьких дисциплін музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, інтегрований курс «Мистецтво» в рамках очно-заочних курсів підвищення кваліфікації вчителів.

Лекция Лекций (4)
Задание Заданий (7)



Состав курса

Часть 1. «Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога» (Ст. викладач С.В. Дерябіна)


Особливе значення у формуванні субкультури особистості відводиться мистецькому вихованню, тобто виховання та навчання на основі мистецтва. У цьому контексті особливого значення набувають сучасні мистецькі педагогічні напрямки, зокрема арт-терапія, естетотерапія, арт-педагогіка. Такі позиції спонукають до переосмислення організаційних форм навчально-виховного процесу у навчальних закладах з метою впровадження мистецького компоненту у розвиток сучасної особистості як дитини, так і того, хто буде здатним здійснювати цей процес – педагога. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня загальнокультурної та професійної складової педагога, що передбачає оновлення знань до розуміння сутності мистецтва як культурного феномену, що має потужний творчий потенціал й здатний формувати його в особистості у процесі творчої мистецької діяльності.Опрацювання слухачами професійного модуля «Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога» відкриває інноваційний шлях системного застосування різних видів мистецтва під час викладання будь-якої дисципліни.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (2)



Часть 2. Розвиток критичного мислення на уроках художньо-естетичного циклу


Опанування стратегії та процедури критичного мислення, ознайомлення з теорією та методикою навчання критичного мислення у галузі художньо-педагогічних інновацій, для ефективного їх використання в контексті компетентно - спрямованого освітнього процесу.

Лекция Лекций (1)
Задание Заданий (4)