Курс для учителів, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво»
Классы: 
Только ученики школы и указанных классов имеют доступ к курсу.
Підвищення професійної компетенції учителів образотворчого мистецтва, музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» в галузі педагогічної психології, правового забезпечення освіти України в умовах її реформування, інформаційно-комунікаційних технологій, теорії та методики викладання предмету.
Лекций (33)
Заданий (15)
Состав курса
Часть 1. Суспільно-гуманітарний модуль. "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення". Левчишен Д.І., старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти КЗВО«ОАНОООР»
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.
Лекций (2)
Заданий (2)
Часть 2. Модуль «Методичні та дидактичні аспекти формування ключових компетенцій засобами фахової діяльності» (ст.викладачі: Левчишена О.М., Стукас Е.А., Топор І.М.)
Навчальний модуль передбачає розгляд, розвиток і удосконалення предметних та міжпредметних компетентностей. Даний модуль має навчальні міні-модулі, зміст яких спрямований на підвищення рівня професійної компетентності вчителя, а саме: Спілкування рідною / державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності. (А). Соціальна компетентність для здоров’я і добробуту. (Б). Компетентності для демократичного громадянства.
Лекций (4)
Заданий (1)
Часть 3. Сучасні підходи до викладання мистецьких дисциплін
Предметно-інтегративна система мистецької освіти у загальноосвітніх навчальних закладах складає основу державних освітніх стандартів освітніх галузей «Мистецтво» та «Естетична культура» як в початковій, так і в основній та старшій школі. Навчальні предмети утворюють єдиний наскрізний цикл, спрямований на всебічне неперервне опанування учнями художніми цінностями впродовж усього терміну навчання в школі на основі особистісно орієнтованого та компетентнісного підходу. Тому опрацювання модуля «Інтерактивні технології організації діяльності учнів на етапі формування ключових та художньо-естетичних компетентностей» сприятиме підвищенню професійної компетентності вчителя мистецьких предметів щодо усвідомленого та ефективного застосування сучасних педагогічних технологій в контексті компетентнісно спрямованої освіти.
Лекций (1)
Заданий (3)
Часть 4. (Оновлений!) Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. Тема "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.
Лекций (2)
Заданий (2)
Часть 5. Нормативно-правовий модуль.(Ст.викладач Фурсенко Л.І.) "Правове забезпечення освіти в Україні і технологія атестації педагогічних працівників".
Зміст основних законодавчих актів про освіту та їх значення в справі реформування системи освіти в Україні; технологія атестації педагогічних кадрів.
Лекций (1)
Заданий (1)
Часть 6. Модуль ІКТ "Робота з відеоредактором Movie Maker"
Матеріали містять текстову інструкцію з використання відеоредактора Windows Movie Maker 2.6 та допоміжні відео фрагменти.
Лекций (2)
Заданий (0)
Часть 7. Використання сучасних технологій в процесі навчання мистецтва
1
Лекций (10)
Заданий (0)
Часть 8. Професійний модуль «Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога»
Формування загальнокультурної та професійної компетентності педагогів у галузі художньо-педагогічних інновацій, для ефективного їх використання в контексті компетентно - спрямованого освітнього процесу.Завдання модуля: систематизувати знання щодо: o основ компентнісно-орієнтованого
Лекций (2)
Заданий (2)