Цикл уроків із Зарубіжної літератури 8 клас



Уроки створені з метою надання допомоги вчителеві під час підготовки та проведення уроків, а також допомога учням при дистанційному вивченні теми :"Література ХХ - ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту"

Лекция Лекций (7)



Состав курса

Часть 1. Література ХХ - ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту


Цикл уроків з поданої теми і підсумковим уроком для закріплення знань

Лекция Лекций (7)


Лекция Тема: Антуан де Сент Екзюпері (1900-1944рр.) «Маленький принц» - філософська алегорична казка-притча
зацікавити біографією та творчістю А. де Сент-Екзюпері, розкрити особливості його світогляду, ознайомити учнів з історією створення казки «Маленький принц»; засвоїти нові літературознавчі терміни; розпочати роботу над читанням та аналізом твору

Лекция Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
простежити шлях Маленького принца Всесвітом, зрозуміти сенс цієї подорожі; розкрити філософську суть алегоричних образів твору; знайти вислови-афоризми у казці, підготуватись до їх пояснення;

Лекция Тема: Філософський зміст казки А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Художні образи твору
з’ясувати які життєві цінності вважає головними втор казки-притчі, з’ясувати морально-філософські істини, які утверджуються у творі ; проаналізувати образи пілота та Маленького принца

Лекция Тема: Річард Бах (нар.1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття
розпочати знайомство із сучасною зарубіжною літературою, ознайомити з життям Річарда Баха та його творчістю; ознайомити учнів з історією створення притчі «Чайка по імені Джонатан Лівінгстон» та її сюжетною лінією; розкрити символізм твору;

Лекция Тема: Втілення в образі чайки Джонатана прагнення високої мети
продовжити знайомство з творчістю Річарда Баха; опрацювати зміст повісті та її проблематику; працювати над умінням учнів аналізувати прозовий твір

Лекция Тема: Алегоричні образи повісті Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Ознаки притчі у творі
завершити роботу над повістю-притчею, знайти в ній алегоричні образи; визначити ознаки притчі у творі; охарактеризувати образ Джонатана; навчити учнів визначати мораль твору

Лекция Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за темою «Література XX – XXI століття»
узагальнити знання учнів про епохи, твори та поетів й письменників, з творчістю яких ознайомились