М.В.Гоголь
Classes: 
Only pupils of the school and these classes have access to the course.
Вивчення творчості М.В.Гоголя у 9 класі
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Course structure
Part 1. Урок 1
М. В. Гоголь. Життєвий і творчий шлях.Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю М. Гоголя, їх значенням для української культури; розвивати компаративне мислення, виховувати почуття гордості за визначні мистецькі таланти, які дала Україна культурі інших народів.
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 2. Урок 2
Робота над твором М.В.Гоголя "Вечір проти Івана Купала"
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 3. Урок 3
М. Гоголь. «Вечір проти Івана Купала». Зв’язок з «нечистою силою» як метафора злодіяння
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 4. Літературний диктант «Вечір проти Івана Купала»
Знання змісту оповідання
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 5. М.В.Гоголь. «Шинель»
Тема. Високий гуманізм письменника в зображенні в повісті «Шинель» трагічної долі «маленької людини» Мета: продовжити знайомство з творчістю М. Гоголя; учити складати композиційну схему твору, розповідь про героя твору та логічно і чітко її викладати; формувати вміння працювати з художнім твором, добирати ключові фрази; відпрацьовувати навички сприйняття художньої системи автора.
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 6. Часть 6.
Образи «маленьких людей» у російській літературі першої половини XIX століття
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 7. Часть 7.
М.В.Гоголь. "Мертві душі"
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 8. Тестовий контроль
за твором М.В.Гоголя "Мертві душі"
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)