8 клас. Трудове навчання. Навчальний курс.
Classes: 
8-А, 8-Б, 8-В, 9ю
Only pupils of the school and these classes have access to the course.
Курс призначений для учнів 8 класу.
Lections of (19)
Tasks of (13)
Course structure
Part 1. Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки. Проєкт №1. Кошик з паперових трубочок. 8 кл.
Об’єкт проєктної діяльності №3: Кошик з паперових трубочок. Основна технологія: Технологія виготовлення плетених виробів з паперової лози. Додаткова технологія: - Очікувані результати: Учень знає етапи проєктування. Розуміє сутність етапів проєктування. Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проєктування. Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Добираючи конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки. Дотримується безпечних прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів. Оздоблює виріб за готовою композицією. Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
Lections of (6)
Tasks of (2)
Part 2. Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки. Проєкт №2. Декоративна ваза. 8 кл.
Об’єкт проєктної діяльності №4: Декоративна ваза. Основна технологія: Оздоблення виробу у техніці пейп-арт. Додаткова технологія: - Очікувані результати: Учень знає етапи проєктування. Розуміє сутність етапів проєктування. Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проєктування. Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Добираючи конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки. Дотримується безпечних прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів. Оздоблює виріб за готовою композицією. Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
Lections of (4)
Tasks of (3)
Part 3. Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки. Проєкт №3. Панно.
Об’єкт проєктної діяльності №3: Панно. Основна технологія: ниткографіка. Додаткова технологія: - Очікувані результати: Учень знає етапи проєктування. Розуміє сутність етапів проєктування. Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проєктування. Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Добираючи конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки. Дотримується безпечних прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів. Оздоблює виріб за готовою композицією. Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
Lections of (4)
Tasks of (2)
Part 4. Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки. Проєкт №4. Органайзер. 8 кл.
Основна технологія: технологія виготовлення виробів ручним способом. Додаткова технологія: оздоблення виробу. Очікувані результати: Знає етапи проєктування. Розуміє сутність етапів проєктування. Розуміє сутність методу комбінаторики у створенні (дослідженні) форми виробу. Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Розрізняє й називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу. Дотримується безпечних прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу. Усвідомлює значення деталі, як частини виробу. Оздоблює виріб за готовою композицією. Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
Lections of (3)
Tasks of (3)
Part 5. 8 кл. Розділ 2. Технологія побутової діяльності.
Мій одяг – мій імідж. Моя зачіска.
Lections of (2)
Tasks of (2)