Професійний модуль
Classes: 
2-Історія 2020
Only pupils of the school and these classes have access to the course.
старші викладачі Лєскова Ангеліна Анатоліївна та Колесниченко Юрій Леонтійович
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Course structure
Part 1. А.А. Лєскова. Тема "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології"
Курс "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології" є частиною професійного модуля і містить: лекцію "Психологічні аспекти педагогічної конфліктології", додаткові матеріали на тему "Використання прийомів «активного слухання» та «Я-висловлювання»", вебінар на тему: «Профілактика конфліктів в школі», практичну роботу до теми «Психологічні аспекти педагогічної конфліктології».
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)
Part 2. Інклюзивне навчання організація,підходи та допоміжні технології навчання з різними категоріями учнів з ООП
Інклюзивне навчання в навчальних закладах вимагає створення спеціальних умов з метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами.Інклюзивне навчання та виховання може бути запроваджено для наступних категорій дітей:· з вадами інтелектуального розвитку,· з затримкою психічного розвитку,·з тяжкими вадами мовлення,· з порушеннями зору,· з порушеннями слуху,· з порушеннями функцій опорно-рухового апарату,· з емоційно-вольовими порушеннями та аутичним спектром, далі постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872Головною метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
![Lection](/img/icon/kol_lectin.png)
![Task](/img/icon/kol_zadaniy.png)