Інноваційні технології навчання в сучасному освітньому процесі. Практичні навички та дослідницькі уміння здобувачів освіти (Для вчителів Хімії і Біології)


Classes: 

Only pupils of the school and these classes have access to the course.



формування професійних компетенцій педагогів для здійснення професійного розвитку та реалізації концепції сучасної природничої освіти.

Lection Lections of (4)
Task Tasks of (2)



Course structure

Part 1. 1. Інноваційні технології навчання в сучасному освітньому процесі.


Головною рушійною силою інноваційної діяльності є вчитель, оскільки суб'єктивний чинник є вирішальним і під час впровадження і поширення нововведень. Педагог-новатор є носієм конкретних нововведень, їх творцем, модифікатором. Він має широкі можливості і необмежене поле діяльності, оскільки на практиці переконується в ефективності наявних методик навчання і може коригувати їх, проводити докладну структуризацію досліджень навчально-виховного процесу, створювати нові методики. Основна умова такої діяльності — інноваційний потенціал педагога.

Lection Lections of (2)
Task Tasks of (0)



Part 2. 2. Формування та розвиток практичних навичок та дослідницьких умінь здобувачів освіти


Розглянуті основні підходи до формування та розвитку практичних навичок умінь та дослідницьких умінь здобувачів освіти (компетентнісний та«навчання через дослідництво»). Визначено й охарактеризовано принципи проектуваннянавчальної діяльності із формування дослідницьких умінь, за основу систематизації яких узято освітнюдіяльність курсанта

Lection Lections of (2)
Task Tasks of (2)