Catalog of courses

Humanities
Тема 1. Усна народна творчість
Вчитель укр. мови 8 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

Українські історичні пісні; пісні Марусі Чурай “Засвіт встали козаченьки”, “Віють вітри, віють буйні”, “Ой не ходи, Грицю...”; українські народні думи “Маруся Богуславка”, “Буря на Чорному морі”.

Lection number Lections of (6)
Tasks number Tasks of (7)

 

Miscellaneous
Тема 2. З давньої української літератури
Вчитель укр. мови 8 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

“Слово про похід Ігорів” Давньоруська пам’ятка, перлина українського ліро-епосу. Історична основа “Слова...”. Переклади і переспіви у ХІХ—ХХ ст. Питання авторства.

Lection number Lections of (3)
Tasks number Tasks of (3)

 

Humanities
Тема 3. Світ української поезії
Вчитель укр. мови 8 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

Твори: Тарас Шевченко. “Думи мої, думи мої...”; “Ой три шляхи широкії...”, “Мені однаково, чи буду...” (з циклу “В казематі”), “Минають дні, минають ночі...”; Леся Українка. “Ви щасливі, пречистії зорі”, “Давня весна”, “Хотіла б я піснею стати...”, “Давня казка”; Володимир Сосюра. “Любіть Україну!”, “Сад” (“В огні нестримної навали...”), “Васильки”; Борис Олійник. “Вибір”, “Ринг”; Володимир Підпалий. “Тиха елегія”, “Запросини”; Іван Малкович. “Свічечка букви Ї”, “Музика, що пішла”, “З янголом на плечі”.

Lection number Lections of (4)
Tasks number Tasks of (6)

 

Humanities
Тема 4. Національна драма
Вчитель укр. мови 8 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

Трагікомедія “Сто тисяч” (скорочено) — класичний взірець українського “театру корифеїв”.

Lection number Lections of (5)
Tasks number Tasks of (4)

 

Humanities
Тема 5. З української прози
Вчитель укр. мови 8 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

Твори: Михайло Коцюбинський. “Дорогою ціною” (скорочено); Осип Назарук. “Роксолана” (скорочено); Володимир Дрозд. “Ирій”, “Білий кінь Шептало.

Lection number Lections of (5)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
Тема 7. Література рідного краю
Вчитель укр. мови 8 клас Віртуальне м/о вчителів укр. мови Дніпропетровської обл.
Free

Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами.

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
Тема 2. Давня українська література
Вчитель укр.мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів укр.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Українська середньовічна література ХІ—ХV ст., перекладна література, оригінальна література княжої Руси-України., українська література ренесансу і бароко, історично-мемуарна проза, поезія, драматургія Літописи як історико-художні твори Розвиток писемності після хрещення Руси-України (988 р.) Найдавніші рукописні книги Київської Русі (Остромирове Євангеліє, Ізборник Святослава). Біблійна основа творчості Г. Сковороди та його вчення про самопізнання і “сродний труд”.

Lection number Lections of (9)
Tasks number Tasks of (3)

 

Miscellaneous
Тема 1. Усна народна творчість
Вчитель укр.мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів укр.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Родинно-побутові пісні, українське весілля, українські народні балади. Процес виникнення фольклору. Багатство і розмаїття українського фольклору (повторення і узагальнення вивченого).

Lection number Lections of (5)
Tasks number Tasks of (4)

 

Miscellaneous
Тема 3. Нова українська література
Вчитель укр.мови та літ. 9 клас Віртуальне м/о вчителів укр.мови та літ. Дніпропетровської обл.
Free

Суспільно-історичні обставини наприкінці ХVІІІ ст. Духовне поневолення нації. Життя народу — предмет художнього зображення. Актуальність фольклорної традиції. Розвиток фольклористики, етнографії. Основні художні напрями (класицизм, романтизм, початкові форми реалізму). Бурлескна стильова течія. Твори: Іван Котляревський. “Енеїда” (скорочено), “Наталка Полтавка”; Григорій Квітка-Основ’яненко. “Конотопська відьма”; П. Гулак-Артемовський, “Рибалка”, Є. Гребінка, “Українська мелодія”, М. Костомаров, “Соловейко”, В. Забіла, “Соловей”, М. Петренко, “Небо”, М. Шашкевич. “Веснівка”; Микола Гоголь. “Вечір проти Івана Купала”; Тарас Шевченко “До Основ’яненка”, “На вічну пам’ять Котляревському”, “Думка” (“Нащо мені чорні брови...”), “Гайдамаки”,“Чигрине, Чигрине...”, “Великий льох”,“Стоїть в селі Суботові...”, “Сон” (“У всякого своя доля...”), “І мертвим, і живим, і ненарожденним...” , “Катерина”, “Наймичка”, “На панщині пшеницю жала...”, “Марія”, “У нашім раї на землі...”, “Садок вишневий коло хати...”, “Доля”, “Росли укупочці, зросли...” “Садок вишневий коло хати...”, “Доля”, “Росли укупочці, зросли...”; Пантелеймон Куліш. “До рідного народу”, “Троє схотінок”, “Заворожена криниця”, “Чорна рада”; Марко Вовчок. “Максим Гримач”.

Lection number Lections of (13)
Tasks number Tasks of (6)

 

Miscellaneous
ВСТУП
Вчитель світ.літ. 6 клас Віртуальне м/о вчителів світ.літ. Дніпропетровської обл.
Free

Література як вид мистецтва. Художній образ.(ТЛ) Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ. (ЛК) Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві. (УС) Традиційні образи українського і зарубіжного фольклору . (ЕК) Особливості зображення одного й того самого образу в різних видах мистецтва.

Lection number Lections of (4)
Tasks number Tasks of (0)