Catalog of courses

Miscellaneous
5 клас. Довкілля
Желізняк Яна Костянтинівна
School Course
Parts number: 10

Консультації по вівторкам з 10:50-11:30 https://meet.google.com/ikw-fpwa-swo; графік контрольних робіт : кр №1 18.09.24; кр №2 10.10.24; кр №3 07.11.24; кр №4 05.12.24; кр № 5 25.12.24

Lection number Lections of (45)
Tasks number Tasks of (9)

 

Miscellaneous
7класФізикаНавчальнийКурс
Биковська Людмила Степанівна
School Course

Формувати в учнів початкові уявлення про фізику як природничу науку

Lection number Lections of (69)
Tasks number Tasks of (6)

 

Miscellaneous
5 клас МАТЕМАТИКА навчальний курс
Марченко Ганна Петрівна
School Course
Parts number: 8

Консультація з вчителем кожного вівторка з 13.20 до 13.50 за посиланням на конференцію meet.google.com/gng-ckjk-igz Або наберіть номер (US) +1 424-290-0262 Введіть PIN-код: 627 214 945#

Lection number Lections of (39)
Tasks number Tasks of (9)

 

Miscellaneous
8класАлгебраАтестаційнийКурс
Кушнір Едуард Юрійович
School Course

8класАлгебраАтестаційнийКурс

Lection number Lections of (0)
Tasks number Tasks of (9)

 

Miscellaneous
Технології 5 клас
Ємеліна Інна Леонідівна
School Course

Технології 5 клас

Lection number Lections of (31)
Tasks number Tasks of (3)

 

Miscellaneous
4 клас Українська мова Навчальний курс
Полякова Тамара Валентинівна
School Course

Мета курсу: поглиблювати і розширювати знання дітей про слово, речення, текст; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до традицій своєї країни.

Lection number Lections of (31)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
фізра
Красота Роман Володимирович
School Course
Parts number: 1

Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року)Рухова активність є невід'ємною частиною спо­собу життя та поведінки учнів, що визначається генетичними, соціально-економічними та культур­ними факторами, залежить від організації фізич­ного виховання, морфо-функціональних особли­востей організму, типу нервової системи, кількості вільного часу, мотивації до занять, доступності спортивних споруд і місць відпочинку. Протягом життя людини рухова активність відіграє різну роль. У дитячому віці вона визначає нормальне зростання та розвиток організму, найповнішу ре­алізацію генетичного потенціалу, підвищує опір­ність захворюванням.Низький рівень рухової активності негативно впливає на організм дитини. Різноманіття причин дефіциту рухів, ступінь та тривалість його ви­разності створюють можливості для адаптаційно- фізіологічних і патологічних змін в організмі.Діапазон рухової активності може бути міні­мальним, оптимальним і максимальним. Мі­німальний рівень дозволяє підтримувати нормаль­ний функціональний стан організму. За оптималь­ного досягається найвищий рівень функціональних можливостей організму; за максимального — над­мірні навантаження можуть призвести до перевто­ми та різкого зниження працездатності.Існує кілька методів кількісного оцінювання рухової активності:за даними хронометражу виконаної протягом доби (тижня) роботи; за показниками енерговитрат; шляхом підрахунку енергетичного балансу; під час виконання фізичного навантаження — за показниками частоти серцевих скорочень. Рухова активність може бути організованою (під керуванням викладача, тренера, батька або товариша) і неорганізованою (самостійною). Орга­нізована рухова активність може здійснюватися в найрізноманітніших формах. У школі — це урок фізичної культури, заняття у спортивній або оздо­ровчій секції, гуртках за інтересами (наприклад, танцювальний) та ін. У неорганізованих формах найчастіше виявляється дозвільна, ігрова та ре­лаксаційна рухова активність.Доведено, що у дні, коли за розкладом прово­диться урок фізичної культури, дефіцит рухової активності складає 40 %, а в дні, коли таких уроків немає,— збільшується до 80 %. Зважаючи на те, що урок максимально компенсує 40 % природньої біологічної потреби школярів у русі, добовий об­сяг активних рухів повинен складати не менше ніж 2 год, а тижневий — не менше ніж 14 год.Добовий руховий режим складається з само­стійного виконання комплексів ранкової гігієніч­ної гімнастики, шкільних динамічних перерв із цілеспрямованими фізичними навантаженнями, уроків фізичної культури (двічі-тричі за тиждень). Шкала оцінювання добової рухової активності дітей 11—14 років (за А. Г. Сухаревым)СтатьРухова активністьГіпо­кінезія (брак рухів)Гігієнічна нормаГіпер- кінезія (надмір­ність рухів)ХлопціЕнерговитрати, МДж1012,6-14,517 Локомоції, тис. кроків1520-2530 Тривалість рухового компоненту, год33,5-4,55ДівчатаЕнерговитрати, МДж1012,6-13,516 Локомоції, тис. кроків1217-2328 Тривалість рухового компоненту, год33,5-4,55 Орієтовні рекомендації щодо тижневого обсягу рухової активностіВиди рухової активностіОбсяг рухової діяльності на тижденьхлопцідівчата11-13 років14-16 років11-13 років14-16 роківБігабо ходьба на ли­жах; км10-1212-1411-1411-168-109-119-1210-12Стрибки зі ска­калкою; разів900- 1000900- 1000900- 1000900- 1000Підтягування на високій або на низькій пе­рекладині; разів20^30 55-6530-4045-5535-65Згинання та роз­гинання рук в упорі лежачи; разів35-5045-7045-50 (на лаві)50-70 (на лаві)Нахили тулуба вперед у положен­ні сидячи,ноги разом із затрим­кою 5-8 с; разів20-2520-2520-2520-25Нахили тулуба вперед, ноги в сторони; разів60-7070-9060-7070-90Піднімання та опускання ту­луба у положенні лежачи на спині, руки за голову; разів30-4040-5030-4040-50Піднімання прямих ніг із по­ложення лежачи на спині; разів40-6050-7040-6050-70Руховий режим протягом року передбачає, крім згаданих вище форм, участь у позакласних і позашкільних спортивно-оздоровчих заходах, рухову активність на природі, різні види туризму та ін.Категорія: Учням | Додав: Савік_Д_Л | Теги: тижневий, школяра, руховий, року), Раціональний, (добовий, та, режим, протягомПереглядів: 4251 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Lection number Lections of (0)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
7 клас. Українська мова
Гусакова Наталія Вікторівна
School Course
Parts number: 7

Онлайн-курс з української мови за програмою 7-го класу допоможе опанувати навчальний матеріал про дієприкметник та дієприслівник, прислівник, службові частини мови, вигук

Lection number Lections of (37)
Tasks number Tasks of (6)

 

Miscellaneous
School Course

Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
8клас біологія
Журавель Лариса Євгеніївна
School Course
Parts number: 18

8клас біологіяЗа цим посиланням ви маєте можливість (за потреби) приєднуватися на консультації .Дата і час консультацій щосереди з13.30 до15.00г..https://meet.google.com/nam-hmrw-izn

Lection number Lections of (70)
Tasks number Tasks of (19)