Жизнь замечательных людей.часть 31



 
Жизнь замечательных людей.часть 31

Разное

Никола Тесла (Борис Ржонсницкий)
Низами (Е. Бертельс)
Нечаев. Созидатель разрушения (Феликс Лурье)
Нефертити и Эхнатон (Кристиан Жак)
Нестор Махно (Василий Голованов)
Нестеров (Сергей Дурылин)
Нестеров (Бурче Е. Ф.)
Неру (Александр Горев, Владимир Зимянин)
Некрасов (Николай Скатов)
Некрасов (Владислав Евгеньев-Максимов)
Неделин (Владимир Толубко)
Нахимов (Юрий Давыдов)
Наталья Гундарева (Наталья Старосельская)
Насер (А. Агарышев)
Народные мастера (Анатолий Рогов)
Нариманов (И. Дубинский-Мухадзе)
Наполеон, или Миф о «спасителе» (Жан Тюлар)
Нансен (Александр Таланов)
Намык Кемаль (В. Стамбулов)
Назым Хикмет (Радий Фиш)
Н. Симонов, Ю. Завадский (М. Любомудров)
Н. И. Пирогов (С. Штрайх)

 
 






Інші книги з цього розділу:
Практична робота №1

Практична робота №1
Практична робота №1 1 семестр .Хімія 8 клас

 
 
 
 
 
Модуль 1.  КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ

Модуль 1. КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ
КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ Докт. пед. наук, професор Ніколаєва С. Ю. Україна, Київ, Київський національний лінгвістичний університет Abstract. This article offers the results of analysis of the state documents, the publications of the native and foreign researchers, who studied and continue to study the problem of intercultural foreign language education. Concluded, that absence of the intercultural foreign language education concept, disparity of the educational and professional standards to the modern foreign language education requirements, lack of some model curricula and model foreign language programs are referred to the key issues. Special attention is accented on the importance of developing the foreign language education conception and some recommendations are made for the document creation. Keywords: foreign language education concept, intercultural education, level language teaching, types of educational institutions.

 
 
 
Категорії