Жизнь замечательных людей. часть 33



 
Жизнь замечательных людей. часть 33

Разное

Новиков (Александр Западов)
Новаторы (Сборник)
Нильс Бор (Даниил Данин)
Николай Эрнестович Бауман (М. Новоселов)
Некрасов (В. Жданов)

 
 






Інші книги з цього розділу:
Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення НОК України.

Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення НОК України.
ББК 83.3(УКР) К12 Кулик Володимир Васильович К12 Олімпійський у серцях вогонь. Історія виникнення та становлення НОК України. – К.: “МП Леся”, 2007. – 308 с. ISBN 966-8126-72-6 У документальних нарисах, написаних у популярній формі, вперше у спортивній літературі розповідається про драматичну історію створення, визнан- ня і становлення Національного олімпійського комітету України, участь наших спортсменів самостійними командами в найпрестижніших змаганнях – зимових і літніх Олімпійських іграх сучасності. Розраховано на спеціалістів фізичної культури та спорту, шанувальників олімпійського руху, уболівальників, широкий читацький загал. Книга багато ілюстрована. Рецензенти: М. М. Булатова,професор, докторпедагогічнихнаук, проректорНаціонального університету фізичного виховання і спорту України, ректор Олімпійської академії України; О. М. Вацеба, професор, кандидат педагогічних наук, проректор Львівського державного університету фізичного виховання і спорту. Книга видана за сприяння Національного олімпійського комітету України Упорядкування та “Діалоги” – Анатолій Волошин ББК 83.3(УКР) © Кулик В. 2007 ISBN 966-8126-72-6 © Издательство “МП Леся”, оформление, 2007

 
 
 
Англійська мова , 5 клас,  Несвіт

Англійська мова , 5 клас, Несвіт
Англійська мова , 5 клас, Несвіт

 
 
 
Методическое пособие по черчению. Графические работы

Методическое пособие по черчению. Графические работы
В последние десятилетия наблюдалась тенденция к сокращению количества часов, отводимых на изучение черчения, при усложнении образовательных и развивающих задач курса. Начиная с 80-х гг. предмет приобрел направленность на развитие пространственных представлений школьников в процессе решения графических задач на моделирование, преобразование, конструирование формы и отображение полученных результатов методом проецирования, а также решение проекционных задач.

 
 
 
Категорії