Жизнь замечательных людей. часть 15



 
Жизнь замечательных людей. часть 15

Разное

Дмитрий Иванович Менделеев (Олег Писаржевский)
Дмитрий Донской (Юрий Лощиц)
Диккенс (Хескет Пирсон)
Диего Ривера (Лев Осповат)
Дидро (А. Акимова)
Дзержинский (А. Тишков)
Джордано Бруно (А. Штекли)
Джон Рид (Теодор Гладков)
Джон Леннон (Альберт Голдман)
Джалалиддин Руми (Радий Фиш)

 
 






Інші книги з цього розділу:
Інформатика

Інформатика
В цій частині підручника поданий матеріал Розділу 5. Комп'ютерні мережі. У цьому розділі можна дізнатися про: - комп'ютерні мережі та їх призначення; - апаратне й програмне забезпечення комп'ютерних мереж; - особливості спільного використання ресурсів локальної мережі; - систему адрес в мережі Інтернет; - призначення найпоширеніших послуг мережі Інтернет; - засоби пошуку інформації в Інтернеті.

 
 
 
Византийские портреты

Византийские портреты
Книга французского искусствоведа, археолога, византиниста впервые вышла в Париже в 1906 году и вскоре была переведена на многие языки народов мира. Приветствуя ее появление, немецкий рецензент К. Крумбахер отмечал удачную попытку «охвата византийской культурной жизни через призму вечной женственности». И действительно, перед читателями проходит череда ярчайших представительниц Византийской империи: императрицы Евдокия и Афинаида, Феодора и Ирина; благочестивые иконопочитательницы Феоктиста и Феодора. Здесь же — жестокосердая красавица Феофано, порфирородная Зоя, властолюбивая Анна Далассина. Запоминаются и образы западных принцесс при византийском дворе: Берты Зульцбахской, Агнессы Французской, Иоланты Монферратской, Анны Савойской.

 
 
 
Українська мова: підручник для 5 класу

Українська мова: підручник для 5 класу
Цей новаційний підручник створений за 12-річною Програмою з української літератури. Він має форму уявного діалогу з учнем. Через навідні запитання та орієнтуючу розповідь автор звертається до п'ятикласника мовою взаємозрозумілого партнерства, що розвиває мислення, привчає до самостійності, спонукає до творчості. Зміст, структура, авторський наратив, методичний апарат підручника сприяють зацікавленому читанню, роздумам, дискусіям, спрямовані на розвиток особистості, формування світоглядних переконань і самооцінки. Запитання і завдання до текстів кількох рівнів складності допомагають учителю працювати диференційно.

 
 
 
Категорії