збірник задач з фізики



 
збірник задач з фізики

Підручники

збірник задач для виконання домашнього завдання учнями 10-11 класів

 
 






Інші книги з цього розділу:
Українська мова: підручник для 5 класу

Українська мова: підручник для 5 класу
Завданням підручника є розвиток особистості учня, формування в нього мовленнєвої культури, комунікативної компетентності, гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій.

 
 
 
 Изобразительное искусство [Текст] : учебник для 5-го класса общеобразовательныз учебных заведений. / С. Н. Железняк, О. В. Ламонова. – К. : Генеза, 2013. – 176 с.

Изобразительное искусство [Текст] : учебник для 5-го класса общеобразовательныз учебных заведений. / С. Н. Железняк, О. В. Ламонова. – К. : Генеза, 2013. – 176 с.
Железняк, С. Н. Изобразительное искусство [Текст] : учебник для 5-го класса общеобразовательныз учебных заведений. / С. Н. Железняк, О. В. Ламонова. – К. : Генеза, 2013. – 176 с. Из учебника "Изобразительное искусство" ученики узнают о том, что такое искусство и какие существуют виды изобразительного искусства, о видах графики и её техниках, о приёмах композиции, о видах живописи, о скульптуре и декоративно-прикладном искусстве, о сочетании разных видов искусства, а также о творчестве известных украинских и зарубежных художников.

 
 
 
Сторінка «Шкільна бібліотека» на сайті школи

Сторінка «Шкільна бібліотека» на сайті школи
Відповідати вимогам часу — це втілювати інновації, застосовувати на практиці досягнення бібліотечної галузі, використовувати стратегічне планування та проектну роботу, гнучко пристосовуватися до вимог освітніх стандартів. Сьогодні основною характеристикою шкільних бібліотек міста Харкова стало розмаїття джерел інформації, доступ до яких вони можуть надати. Комп'ютеризація, 100-відсоткове підключення до мережі Інтернет, наявність сторінок «Шкільна бібліотека» на сайтах навчальних закладів і персональна електронна пошта створили реальні умови для трансформації шкільних бібліотек у сучасні бібліотечно-інформаційні центри.

 
 
 
Категорії