Радость воспитания. Как воспитывать детей без наказания



 
Радость воспитания. Как воспитывать детей без наказания

Психология

Эта книга станет бесценным помощником и руководством для взрослых, желающих видеть свою семью счастливой и гармоничной.

 
 






Інші книги з цього розділу:
Раскол. Роман в 3-х книгах: Книга I. Венчание на царство

Раскол. Роман в 3-х книгах: Книга I. Венчание на царство
Владимир Личутин впервые в современной прозе обращается к теме русского религиозного раскола – этой национальной драме, что постигла Русь в XVII веке и сопровождает русский народ и поныне. Роман этот необычайно актуален: из далекого прошлого наши предки предупреждают нас, взывая к добру, ограждают от возможных бедствий, напоминают о славных страницах истории российской, когда «... в какой-нибудь десяток лет Русь неслыханно обросла землями и вновь стала великою». Роман «Раскол», издаваемый в 3-х книгах: «Венчание на царство», «Крестный путь» и «Вознесение», отличается остросюжетным, напряженным действием, точно передающим дух времени, колорит истории, характеры реальных исторических лиц – протопопа Аввакума, патриарха Никона. Читателя ожидает погружение в живописный мир русского быта и образов XVII века.

 
 
 
Модуль 1. European Portfolio for Student Teachers of Languages

Модуль 1. European Portfolio for Student Teachers of Languages
Focusing its work on promoting innovative approaches in language education since 1995, the European Centre for Modern Languages (ECML) of the Council of Europe plays a significant role in disseminating good practice and assisting in its implementation in member states. The ECML runs research and development projects within the framework of medium-term programmes of activities. These projects are led by international teams of experts and concentrate mainly on training multipliers, promoting professional teacher development and setting up expert networks. The ECML’s publications, which are the results of these projects, illustrate the dedication and active involvement of all those who participated in them, particularly the project co-ordination teams. The overall title of the ECML’s second medium-term programme (2004-2007) is “Languages for social cohesion – Language education in a multilingual and multicultural Europe”. This thematic approach should enable us to deal with one of the major challenges our societies have to face at the beginning of the 21st century, highlighting the role of language education in improving mutual understanding and respect among the citizens of Europe.

 
 
 
 
 
Категорії